2019. február 11., hétfő

Suzanne Wolf : Jelvény ​mögött


Suzanne Wolf
Jelvény ​mögött




,,Michael ​Walsh a rendőrség elit csoportjának vezetője. De munkájának van egy másik oldala is, melyet csak kevés ember ismer és még a barátok előtt is titkok öveznek.
Új beosztása újra összehozza legjobb barátja és egyben kollégája húgával, aki iránt titokban, régóta gyengéd érzelmeket táplál.
Elizabeth Foster rendőr családba született. Szülei tragikus halála után nagynénje és nagybátyja nevelte fel testvérével Lucassal együtt.
Életének legfőbb célja kideríteni, miért kellett a szüleinek meghalnia és megtalálni a gyilkosukat.
Azonban életében egy nem várt fordulat következik be.
Új főnöke nem más, mint Mike, Lizi titkos nagy szerelme.
Vajon életben tud maradni egy olyan szerelem, melyet a barátok, sőt még Lucas előtt is titkolni kell?
Meddig bírja el egy kapcsolat az állandó titkokat?
Teljes egészében bepillantást nyerhetünk a Jelvény mögötti életekbe és sorsokba?
Mindezekre a kérdésekre választ kaphatunk Suzanne Wolf lebilincselő, akciókban és váratlan fordulatokban gazdag könyvében.
Szerelem, erotika, korrupció, akció.”

Írta: Suzanne Wolf
Kiadó: Magánkiadás
Kiadási év: 2018
Szerző hivatalos oldala: Suzanne Wolf Hivatalos oldala



Már a megjelenés előtt felfigyeltem a könyvre, de igazán csak most nyílt rá lehetőségem, hogy elolvashassam. Őszintén, a borítója képről nem annyira tetszett, viszont szerencsém volt egy rendezvényen megnézni, és azt kell írnom, hogy élőben sokkal szebb. Pozitívumként hoznám fel, hogy nagyon passzol a történethez, mert amíg a fülszöveg sok információt tár fel az olvasók számára, addig ez a címoldalról nem mondható el. De erről ennyi is elég volt, most jöhet a könyv tartalma.


Figyelem!!
Cselekményleírást tartalmazhat!!


,,Nem mondom, hogy nem remegett a kezem, mikor benyitottam a bárba.”


Számomra már az elejétől kezdve nem volt kérdés, mennyire meg fogom szeretni a történetet a karaktereivel együtt.
Elizabeth ,,Lizi” Foster egy fiatal, csinos nő, aki a bűn ellen harcol. Fiatal volt még, amikor a szüleit meggyilkolták, és a testvérével, Lucassal együtt rokonokhoz került. Ezt maga a fülszöveg is elárulja, így tudtam, hogy mire kell számítanom. Jelvényes borító, rendőrcsalád, ez már bőven sok információt tartalmaz.


,,Úristen! Ez a fantasztikus férfipéldány most meg fog csókolni! – száguldott át az agyamon a gondolat, de a mozdulat félbeszakadt, közvetlen a szám előtt.
– Ha most megcsókollak, Lucas agyon fog lőni – suttogta a számra.”


Michael Walsh egy remek férfikarakter, aki számomra sokkal szimpatikusabb volt, mint Lizi. Lehet, én vagyok válogatós, de az ő gondolatai, érzései sokkal jobban érdekeltek. Simán elviseltem volna, ha csak egy szemszöges lett volna az egész történet. Nem mostanság fogott meg így pasi, mint amennyire neki sikerült. Nem árulok el róla többet, mert túlságosan hosszú lenne kifejteni a gondolataimat.
Mint a fülszöveg is elárulja, Mike lesz Lizi főnöke a rendőrség elit csapatánál. Az sem titok, sőt kifejezetten ki lehet következtetni, hogy bizony ők egymásba habarodnak. Ez viszont több szempontból is eléggé rizikós. Először is, ha nem vesszük számításba ezt a főnökös dolgot, akkor még ott van az aggódó nagytesó, aki nem mellesleg Mike legjobb barátja. Lucas volt a második, Michael mellett, aki megfogott engem, és ez a védelmező dolog is tökre szimpatikussá tette számomra.
Ez a továbbiakban kulcsfontosságú lesz a cselekményt illetően, hiszen sem Lizi, sem Mike nem szeretnék, hogy Lucas tudomást szerezzen a kapcsolatukról. Megy a titkolózás, miközben felüti a fejét egy nagyon izgalmas eset, ami megoldásra vár. A szerelmespárnak nem csak egymással, hanem az új üggyel is meg kell küzdenie, ami nem egy könnyű menet.

Ami tetszett nekem:

Először is imádtam benne, hogy könnyed kikapcsolódást nyújtott számomra. Nem nevezném limonádé történetnek, de nagyon hajazott más kedvenc regényemhez. Lucasról még olvasnék. Nagyon remélem, hogy az írónő megkönyörül rajtam. Remélem, neki is ír egy szuper történetet, tele akcióval, romantikával és erotikával. A Jelvény mögött izgalmasra, sőt kifejezetten eseménydúsra sikeredett, amit Lucas tuti felül tudna múlni, vagy mások, akik megfordultak a történetben. Én elviselnék egy Mike öcsis könyvet is, vagy Lizi barátnőjéről, és máris meglesz egy jó kis könyvsorozat.

Ami nem tetszett:

Bevallom őszintén, hogy Mike és Lizi között nagyon sok veszekedés volt. Ez önmagában nem rossz, mert szeretem az olyan olvasmányokat, ahol civakodnak, évődnek a karakterek, de itt túl soknak találtam. Ebben egy részben az a jó, hogy legalább tettek valamit a történethez, míg másrészről akadt, amelyiket simán kivettem volna. De nem vagyunk egyformák, mert amíg én inkább több akciót vittem volna bele, nyomozással; addig lehet, hogy másoknak meg az nem tetszett volna.

Összegezve:
Bátran ajánlom másoknak is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.