2017. július 5., szerda

M. G. Brown : Kavargó ​Rózsaszirmok

M. G. Brown 
Kavargó ​Rózsaszirmok


Fülszöveg:

Mi történik velem? Feladom a legbecsesebb kincsemet azért, hogy egy rejtélyes idegen pofátlan módon belerángasson az angyalok és boszorkányok titokzatos világába. Abba a világba, amitől szülőanyám – mesterien szőtt hazugságokkal – egész életemben próbált távol tartani. Nem elég, hogy hibát hibára halmozok, felrúgva ezzel az egész korábbi életemet, még menekülnöm is kell, nem beszélve a felderítésre váró családi titkokról, melyek az életemet vagy a halálomat jelenthetik. Engem persze a szerelem sokkal jobban érdekel. De vajon ki lesz az igazi? Az, aki megszerezte a testem vagy az, aki fogva tartja a lelkem? A nevem Catherine Elwood, habár már ebben sem lehetek teljesen biztos.




 Kiadó : Underground
Kiadási év : 2017
Kedvenc karakter(ek) : Catherine Elwood, David, Daniel, Sam
Utált karakter(ek) : Mr. Elwood
Magyar, kortárs, boszorkányos, erotikus, fantasy,
Olvastam: IGEN.
Ajánlom? : Igen!!!!









*-*-*

Véleményedet megírhatod üzenetben, vagy ide--> <3
Moly.hu -->  Moly.hu - M. G. Brown : Kavargó ​Rózsaszirmok
Szerzői oldal : facebook - M. G. Brown



Történet. 5/5*****
Borító:10/9,8*

Idézet:

,,Én hordtam maszkot és ringattam magamat sosem létezett igazságokba, mert könnyebb volt hazudni magamnak, mint elfogadni a tényt, hogy az egész világon senkire sem számíthatok.

*-*-*

,,És azt tudod-e, hogy milyen úgy tengetni a napjaidat, hogy sohasem teheted vagy mondhatod azt, amit valójában szeretnél, mert a közeg, amibe születtél és felnevelkedtél nem fogadna el téged? És te nem akarsz csalódást okozni azoknak az embereknek, akiket szeretsz, vagy legalábbis szeretned kellene. Nem akarsz, de sokkal inkább nem mersz."


*-*-*

,, – Egyébként, én David vagyok, és nem akarlak megsérteni, de elcsórtad a padomat."

*-*-*

,,– Be akarsz drogozni? – csuklott el a hangom a totális kétségbeesés hatására.
Az agyamban lepörgött a nővérek minden korábbi intése. Hasztalan volt, képtelen voltam a védekezésre. Csak remélni mertem, hogy egyetlen tabletta volt nála, amit megfeszített erővel sikeresen porrá zúztam a járdán. A fickó lenézően bámult rám kék szemeivel.
– A búbánatos fene se akar téged bedrogozni! Kurvának gyenge lennél, más egyebet meg mit kezdenék veled?
– Embercsempészet, szervdonorság… – motyogtam az orrom alatt. "

*-*-*

,,– Különcnek lenni jó! – súgta oda, ravaszul nevető szemekkel.
Fájdalmasan ciccentettem.
– Különcnek lenni egyet jelent a magányossággal – ellenkeztem."

*-*-*

,,– Egy boszorkány vagy! – fordult felém Liza remegve. – Egy igazi boszorkány vagy!
– Akkor vigyázz magadra, mert a végén még meg talállak átkozni, és már megszüntették a máglyán égetést!
Zsiványul rákacsintottam, majd hátat fordítottam, és megindultam az ajtó felé.
– Mit gondolsz, mégis hová mész? – förmedt rám Mary.
– A seprűmért! – csaptam össze a kezeimet."


Ide kattintva meg is vehetitek --> undergroundbolt.hu - M. G. Brown : Kavargó ​Rózsaszirmok

Jó olvasást! 

Saját véleményem a könyvről :

M. G. Brown Kavargó Rózsaszirmok című könyve nem egy tipikus boszis könyv.
Hogy mit is értek pontosan azalatt, hogy nem ,,tipikus"? 
Az maradjon az én titkom, viszont ha elolvasod, magad is rá fogsz jönni a válaszra. 
Olvasás közben úgy kavarogtak bennem az érzelmek, mint a szélben a rózsaszirmok.
 A könyv erősen indít, pedig ez még csak a kezdete  Catherine történetének.
Ő egy erős, fiatal lány, akit körüllengnek a titkok. 
Megismerjük a karaktereket, akik sorsának alakulását a további könyvekben nyomon követhetjük.
A történet szépen vezetett, nem összecsapott és nem sablonos. 
C mellett a kedvenc karakterem David lett.
Nem tartozik a rosszakhoz, mégis a stílusa, a viselkedése miatt másokból utálatot vált ki, de én nagyon kedvelem. Szerintem érdekes egy figura, és több van benne, mint amennyit megmutat.
A Kavargó Rózsaszirmokban rengeteg kérdés marad megválaszolatlanul, amire kíváncsian várok. 
A humor és Catherine belső gondolatai adták az egész történet keretét.
Hogy miért ajánlanám másoknak?
Azért, mert egyszerűen letehetetlen, magával ragadó, izgalmas, érdekes és vicces.

A második könyv címe: Vérvörös Rózsaszirmok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.