2016. október 27., csütörtök

K. D. Niki - Szerelmem ​a tanárom

 K. D. Niki 

Szerelmem ​a tanárom

 


Fülszöveg:

,, Két éves koromtól Londonban éltem. Tizenöt év után, amikor a bátyámmal visszaköltöztünk Budapestre, nem tudtam, mire számíthatok a jövőmet illetően, de nem is kifejezetten érdekelt. Egészen addig, amíg nem találkoztam a szomszédomban élő, Herczeg Kristóffal!
Attól a perctől kezdve megváltozott minden… Őrülten egymásba szerettünk.
Viszont, az élet ezúttal sem hazudtolta meg önmagát, mert kiderült, hogy ősi ellenségben állnak a családjaink, ráadásul az is kiderült, hogy a „Szerelmem a tanárom…”
De, ekkor már késő volt, mert elkövettem életem legnagyobb hibáját… Beleszerettem egy olyan férfiba, aki csak bántani, és bosszút állni akart rajtam…
Vajon túléli a szerelmük az akadályokat, vagy marad a tanár- diák viszony, ami egyenlő a felemésztő érzések kavalkádjával? "



    Kiadó : Publio
Kedvenc karakter(ek) :Herczeg Kristóf (Krisztián, bár tudom, hogy Kristóf, de nekem akkor is Krisztián)
Utált karakter(ek) : A ,,kedves" tanárnőtől kezdve egészen az ikrekig bezárólag
Kiadási év :2016
Magyar, kortárs, romantikus, szigorúan +16 felett, bár inkább +18, mindenki maga döntse el.
Olvastam: IGEN.
Ajánlom? : Igen!!!!
*-*-*-*

Véleményedet megírhatod üzenetben, vagy ide--> <3
Moly.hu --> Moly.hu - K. D. Niki Szerelmem ​a tanárom
Szerzői oldal : K.D. Niki

Történet. 5/3,5 ***;*
Borító: 10/9,99


Idézet:

,, A Herczeg, és az Angyal vér nem keveredik még egyszer, mert nem fogom hagyni!"

*-*-*-*

,, Aztán jött az a csók. Kívántam a száját. Nagyon! Először visszacsókoltam, de aztán eltaszítottam. Emiatt haragszom is magamra, amiért ilyen gyenge voltam, hogy megint hagytam magam megszédíteni."

*-*-*-*

„… szívem olyan ritmustalan dobogásra váltott, hogy a kardiológián az orvosok is lefordultak volna a székükről, ha abban a percben megvizsgáltak volna. …”


  Ide kattintva meg is vehetitek --> publioboox - K. D. Niki Szerelmem ​a tanárom

Jó olvasást! 

Saját véleményem a könyvről :

 Elsőkönyves magyar írónőről beszélünk, ha K. D. Niki Szerelmem ​a tanárom című könyvéről folytatunk eszmecserét.
A könyve pár nappal ezelőtt keltette fel a figyelmemet. Először a fülszöveg, majd a könyv borítója fogott meg teljesen.
Jó, el kell ismerni, hogy akadnak benne hibák, de még a Nagy írók/írónők se úgy kezdték, hogy tökéleteset alkottak, hanem kemény munkával és kitartással fejlődtek.
Én személy szerint bevallom, olvastam ennél ezerszer rosszabbat, így pozitív csalódás ért a könyv végére.
Minden ember más, így eltudom hinni, hogy vannak olyan karakterek, mint a könyvben lévők, mert személy szerint majdnem mindenkire tudtam volna példát mondani a való életben.
Kíváncsian várom a többi könyvét az írónőnek.

 

5 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.