2018. március 13., kedd

Ludányi Bettina : Az egyetlen menedék idézetek

Az egyetlen menedék idézetek






Első mondat : ,,A kihallgatószoba sivár volt és egyhangú."

*--*--*
,,Nincs pihenés, nincs megállás." 

*--*--*

,, Nem voltam önmagam, csupán egy lélek nélküli porhüvely."

*--*--*

,,Egyik legrosszabb tulajdonságom a súlyos édességmániám volt."

*--*--*

,,Nézz szembe a félelmeddel, és az erejét veszti - szokták mondani, és én pontosan ezt tettem."

*--*--*

,,Abban a hitben éltem, hogy soha nem lesz könyvem,mert nem vagyok híres és nincs pénzem. Mert a világ már csak így működik."

*--*--* 

,,Nagyon ritka igazi kincseket felfedezni ebben az arctalan sokaságban."

*--*--*

,, Írónak lenni egyszerre kétségbeejtő és felemelő érzés. Kétségbeejtő, mert megmutatod a világnak az igazi arcodat és felemelő, mert minden egyes érzést ki tudtál adni magadból."- Anabelle Wilson

*--*--*

,, Ha most hagyom, hogy a múltam is felülkerekedjen rajtam, akkor már tényleg nem leszek képes tartani magam. Össze fogok törni."

*--*--*

,,Összezavart a saját testem reakciója, de az is, amit az ő tekintetében véltem felfedezni." 

*--*--*

,,Végigsétálni a homokban, mikor a hullámok nyaldossák a lábadat... nem tudom megfogalmazni, milyen érzés. De az biztos, hogy imádom!" 

*--*--*

,,Miután távozott, a szám még percekig bizsergett a csóktól és a borostájától."

*--*--* 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.