2019. február 17., vasárnap

Magyarországra is érkezik Vi Keeland Egomanic című könyve




Boldog voltam, amikor megláttam, hogy az Álomgyár lecsapott a szerzői jogokra, és hazánkban is megjelenik a regény. Ez volt a legelső romantikus-erotikus könyvem az írónőtől, amit eredeti nyelven olvastam ki. Sikerült vele megfognia, köszönhetően a humorának és annak a varázsnak, ami olyan különlegessé teszi Vi Keeland műveit. A könyvről annyit elárulok, hogy Drew Jagger sok női olvasó szívét elrabolja majd. Már vártam rá, mikor is érkezik a hazai borító, és pár héttel ezelőtt felkerült a Molyra. Bár, nekem picit jobban tetszik az eredeti, de nagyon szépnek találtam ezt a verziót is. Ötletes lett. A könyv előreláthatóan 2019. március 18-án fog megjelenni. 



Vi Keeland 
Egomániás
-
,,Akkor ​találkoztam Drew Jaggerrel, amikor éppen betört a Park Avenue-i irodámba. Még azelőtt tárcsáztam a 911-et, hogy kipróbáltam volna rajta a vadiúj, szuper menő Krav Maga tudásomat. Gyorsan leállított, miközben jót kuncogott a nevetséges támadási kísérletemen.
Naná hogy az illetéktelen behatolónak arrogánsnak kellett lennie. Aztán kiderült, hogy nem is volt annyira illetéktelen.
Drew éppenséggel az irodám jogos tulajdonosa volt. Épp szabadságon volt, amíg a saját flancos irodáját újították fel. Amit egy csaló adott nekem bérbe úgy, hogy az valójában nem is volt bérelhető. A fickó tízezer dollárral megrövidített.
Másnap, a rendőrségen töltött hosszú órák után Drew-nak megesett rajtam a szíve, és tett egy olyan ajánlatot, amit nem utasíthattam vissza. Cserébe, hogy felveszem a telefonjait, amíg a titkárnője szabadságon van, ott maradhatok az irodában, amíg nem találok magamnak másik helyet. Minden bizonnyal hálásnak kellett volna lennem, és befognom a számat, amikor meghallottam, milyen tanácsokat ad az ügyfeleinek. Nem bírtam megállni, hogy elrejtsem a véleményem. De nem számítottam arra, hogyan reagál a testem minden egyes vitánkra. Pláne hogy úgy tűnt, mi csak vitatkozni tudunk.
Mi ketten épp egymás ellentétei voltunk. Drew egy keserű, haragos, a párkapcsolatokat bámulatosan pusztító fickó, miközben az én munkám meg az, hogy segítsek az embereknek megmenteni a házasságukat. Az egyetlen közös dolog köztünk, az az iroda, amin osztoztunk. És a vonzalom, amit napról napra egyre kevésbe tudtunk tagadni."





Előjegyzés --> https://alomgyar.hu/konyvek/vi-keeland-egomanias 
 
Összeszedtem pár külföldi kiadás borítóját, hogy más országokban hogyan is néz ki az Egomanic borítója. 

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Amerikai (eredeti) borító, amit úgy imádok <3 
--> 



Német kiadás ---> 
 Player




Lengyel -->  
Egomaniac

 


Spanyol -->  
Egomaniac 




Nektek melyik borító tetszik a legjobban? 
MAGYAR, AMERIKAI, LENGYEL, NÉMET, SPANYOL?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.