2019. február 14., csütörtök

Romantikus idézetek - Happy Valentine's Day II.



 „Mi van bennünk, amitől úgy érzem, akkor is egymás felé közeledünk, ha igazából épp távolodunk?"

Chiara : Pillangólány




"A szeretetnél nincs hatalmasabb erő. A szeretet az, ami világokat emel fel, gyógyít és életben tart. Miért pazarolnám az energiámat a gyűlöletre, amikor szerethetek is helyette?"

,,Amikor a dal végéhez ér, egy gyöngéd mozdulattal letörli a könnycseppet az arcomról. – Ne sírj, kicsim! Sajnálom, hogy nem mondom annyiszor, hogy szeretlek, ahányszor hallani szeretnéd, de tudnod kell, attól még éjjel-nappal ugyanúgy érzek. Te vagy életem szerelme, és nem akarom, hogy még egyszer elhagyj. Nem akarok átélni egyetlen olyan percet sem, mint abban az egy hétben, amikor külön voltunk, mert számomra olyan volt, mint a pokol. Nem melletted lenni, nem érezni az illatod, a mosolyod és csókjaid nélkül élni kínszenvedés. Remélem, hogy sok születésnapodat ünnepeljük majd együtt, és hogy ez is tetszik."






,,Behunytam a szemem, azt remélve, hogy talán így távolabb kerülök tőle. Én idióta! Csak hagytam, hogy kihasználva az alkalmat, közelebb hajoljon, és lágyan az enyémre tegye az ajkát. Ezt nem is nevezném csóknak, még egy puszinak sem. Olyan finom volt, akár egy lehelet, mégis a legmélyebb sejtemig hatolt."





 "Nem szabad, hogy észrevegyék őket együtt… Olyan gyorsan történt minden, és ugyanilyen sebesen el is múlt. Az örökkévalóság beszorult egy pillanat zsebébe, a mennyország pedig ugyanott egy ráncos, régi fényképpé alakult át."

 „Az igaz szerelem az, amikor valaki belép a szobába, és neked eláll tőle a lélegzeted. Amikor két ember táncol, és minden mozdulatuk tökéletesen összeillik. Amikor két felnőtt egymás mellett sétál, és hirtelen azon kapják magukat, hogy fogják egymás kezét, azonban fogalmuk sincs, hogyan történt. Mi ketten nem élhetjük át ezeket a felemelő érzéseket, nekünk tilos egymást szeretnünk.”






,,A tökéletes pillanat értékét az adja, amikor a számunkra fontos emberrel oszthatjuk meg azt. Azzal az emberrel, aki a világot jelenti nekünk. Akinek a létezése a miénk. Ha ő boldog, boldogok vagyunk mi is. Ha szomorú, mi is azok vagyunk, mert szívének dobbanása pont úgy a miénk is. Tökéletes összhangban van a létetek minden rezdülése, mert számodra ő a legfontosabb, ő az életed epicentruma."


 " - Így, csak egyszerű szavakkal mondom el neked, hogy szeretlek. Annyira szeretlek, mint ahogy a másik felét szeretni képes egy ember. Kinyújtottam a kezem, és az ő kezére simítottam az enyémet. Olyan érzés bizsergett végig rajtam, mintha a lelkünk is eggyé vált volna. Howard hangosan szívta be a levegőt és a szeméből olyan sötétzöld lángcsóva csapott ki, hogy úgy éreztem elégek. Szó nélkül, kezemet fogva állt fel és ölelt magához szorosan. Így ringatóztunk percekig, elveszve egymásban, az időben, állát a fejemre támasztva, mintha megállt volna a Föld és csak az örökkévalóság létezne."

 ,,Az idő megállt körülöttünk, a nyüzsgő város zaja eltompult a szívünk hangos dobogása mellett, mert azok újra egyszerre dobbantak. Újra, örökké."


 "Csak álltak és szép lassan egymás ölelésébe fonódtak. Collin utat akart engedni leláncolt érzelmeinek, Gina mindent megtett, hogy visszatartsa vágyait. És mégis egyre közelebb húzódtak egymáshoz." 
 
Tiszlavicz Mária : Őrangyalom! 




 "A szerelemnek nincs szüksége ideális körülményre, az jön, amikor a legkevésbé sem számítasz rá."

Mimi Taylor: A bosszú ára




 ,,Kabal! Te vagy minden gondolatom, minden boldog pillanatom, te vagy az egész napom, reggel az első gondolatom, és az utolsó, te vagy minden álmom. Életemben nem kívántam úgy nőt mint téged. Hogy alig várom, hogy a karjaimban tartsalak, simogatni és csókolgatni akarok rajtad minden heget. Mert gyönyörű mint te. Nincs az életemben semmi amit ne adnék oda azért, hogy velem légy. A szemeid...varázslatos vagy, titokzatos, szép, kabbalisztikus. - sóhajtott a férfi."

 Fényes Niki: Széllel szemben





 ,,Vége. Köd borult az agyamra. Pofon akartam vágni, de elkapta a csuklómat. Még bevillant, hogy a másikkal befejezhettem volna, amit elkezdtem, de hátra csavarva a kezemet a derekamhoz magához húzott és megcsókolt. A borostája szúrt, az ajka perzselt, és az őt körülölelő friss, sós tengeri szellőt idéző illat mágnesként vonzott, mégis a szabad kezemet a mellkasának feszítve próbáltam eltolni. Küzdöttem. Komolyan. Vagy fél másodpercig. Ezután hagytam, hogy magával vigyen az érzékiség birodalmába. Tenyerem alatt éreztem zakatoló szívverését. Pillanatról pillanatra emelkedett a pulzusa, és ahogy ellazultam a karjában, engedett a szorítása. Libabőrös lettem, amint hosszú ujjai oldalt a nyakamat érintették. Hátrasiklottak a tarkómra, így vont még közelebb és teljesen birtokba vett. Nem kért, követelt, nem gyengéden, hanem vadul. Andy finom, szemérmes, már-már lagymatag csókjaival szemben ő heves és szenvedélyes volt. Szédületes, új élményt nyújtott, amit minden porcikám élvezett. A testem ugyan vágyott rá, de az eszem még harcolt ellene."

 Veda Sylver : Titkok vihara a Boszporusznál





(forrás: Julie V. Scott)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.