2019. február 20., szerda

Borítóleleplezés - L. J. Wesley : 12 ​első randi



A Mogul Kiadó gondozásában jelenik meg L. J. Wesley 12 ​első randi című új könyve. A regény előreláthatóan a Könyvfesztivál idejére jelenik meg, április huszonötödikén.
 


L. J. Wesley 
 12 ​első randi
 
 Pam vagyok, és ez egyáltalán nem az én történetem.
Nem bírtam már elviselni, hogy a legjobb barátnőm letargiában éli az életét egy rosszul sikerült kapcsolat miatt. Lépnem kellett, erre pedig csak egyetlen megoldást láttam. Átvettem az irányítást Sam szerelmi élete felett, hogy havonta legalább egyszer kimozduljon a lakása fogságából, és végre tovább tudjon lépni. Pasik széles választékát szállítottam le neki egy-egy randi erejéig, remélve, hogy ha az igazit nem is találja meg köztük, kiszakad a rátelepedő depresszióból, és újra elkezdi élni az életét. Legjobb barátnőjeként, kötelességem minden segítséget megadni neki, a magam nem feltétlen kedves módján.


A borítót Szabó Borka tervezte
https://moly.hu/konyvek/l-j-wesley-12-elso-randi
https://www.goodreads.com/book/show/44065880-12-els-randi 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.