2019. február 1., péntek

Kedvenc idézeteim Emery Lord Amikor ​összeütköztünk című könyvéből


Összegyűjtöttem pár kedvenc idézetemet a könyvből 

Emery Lord 
Amikor ​összeütköztünk
 
 
,,Már a legelső napon tudtam, hogy szerelmes vagyok Verona Cove-ba, de az elköteleződéssel vártam egy hetet."

 *--*--*

,,A pirula szárnyra kel a sziklaszirt fölött, és a képzeletemben megvan az alig hallható plotty is, amikor az óceánba csapódik. Talán észreveszi egy hal... Némi levegőt is nyel a kerek szája, amikor bekapja, és ha netán durva érzelmi hullámvasút volt az élete mostanában, akkor ettől jobban fogja érezni magát! Nagyon szívesen, kishaver!"
 
*--*--*
 
,,Egyszer meggyilkolom az ébresztőórámat! Azért nem a telefonommal ébresztem magam, mert nagyon is valós az esélye, hogy kivágnám a szobám tetőablakán." 

*--*--*

,,Már megint ,,arcfogyatkozása" van: félig eltakarja a képét a mesekönyv. Tudniillik Isaac menet közben is tud olvasni, sőt olyan magabiztosan halad előre olvasás közben, ahogy az átlagember akkor sem  tud, ha nem csinál semmi mást."

*--*--*

,,A pszichológusok alighanem azt mondanák, hogy elkényeztetjük a kishúgomat, mert ő a családban a ,,baba". De valójában azért kényeztetjük el, mert állati aranyos."

*--*--*

,,Nem tudom, csináltatok-e már olyant, hogy kezet-lábat szétdobva hanyatt vetitek magatokat egy tágas mezőn, és úgy bámuljátok a kék eget, meg hallgatjátok a földgolyó zsongását."

*--*--*

,,Ha én vagyok Frodo, ő a Gyűrű, ha én vagyok Lucy Pevensie, ő a ruhásszekrény!"

*--*--*
A könyvet :D itt tudjátok beszerezni --> bookline.hu - Emery Lord : Amikor ​összeütköztünk


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.