2019. március 1., péntek

Chiara : Pillangólány (+18)





,,Virágnak ​különös titka van, ami elszigeteli mindenkitől. Olyan, mint egy kecses, sötét árnyék, aki a homályban rejtőzik, és keresi a feledést.
Belé bárki hatolhat, de megközelíteni nem hagyja magát.
Vonzódik a tanárához, de mégis kerüli őt.
Ám egy véletlen találkozás meglepő helyzetbe fordul át.
Gábor, aki sötét, bűnös titkot cipel a szívében, mintha lelátna a lány lelke mélyéig, és érezné minden rezdülését. Szokatlan módon találnak közös hangot: verseken keresztül üzennek.
Az érzések egyre forróbbak és felkavaróak, ám vallhatnak-e arról, amiről nem lenne szabad?
Kialakulhat-e szerelem tanár és tanítvány között?
Mi lesz, ha Gábor rájön Virág megdöbbentő titkára?
A sodró lendületű, szenvedélyes erotikus regény a magyar költészet útjain barangol, Kia, a szerző könnyű kézzel vezeti az olvasót; a mágikus realizmusba hajló történet hatalmas élmény lesz a különleges romantikára vágyó női olvasóknak.
A regény a 7. Aranymosás Irodalmi Válogató nyertes kötete.
Veszélyes vágy és pusztító szenvedély – egy tiltott szerelem magával ragadó története.
Ismerd meg sorsukat!”

Írta: Chiara
Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadási év: 2018
A szerző hivatalos oldala: Chiara
Moly.hu: https://moly.hu/konyvek/chiara-pillangolany
Képes idézetek: https://krvilagakonyvek.blogspot.com/2019/01/kepes-idezetek-chiara-pillangolany-cimu.html
Rendelhető: https://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/chiara-pillangolany-8391?ap_id=moly




Köszönöm a könyvet a Könyvmolyképzőnek, de leginkább az írónőnek, aki rám gondolt!


Kedves Olvasók!

Azt hiszem, szerelmes lettem egy borítóba. Nem viccelek, totálisan beleestem. Hogy miért? Azért, mert olyannak tűnik, amelyhez nincs szükség olyan sok munkára, mégis felkelti az ember figyelmét. Ez lett az idei évem eddigi legszebb borítója, ami annyira megfogott. Tetszik rajta a kéz, az ujjon lévő pillangó, a színvilág, és azok az érzelmek, amiket ki tudott váltani belőlem. Furcsa, de láttam a könyvhöz készült borítóterveket, és mind közül ez fogott meg engem is a legjobban.
Egészen eddig nem tudtam, hogy ez a regény nyerte meg a 7. Aranymosást, így amint tudomást szereztem róla, egyre jobban érdekelt. Kíváncsi volt, tényleg olyan jó-e, mint ahogy sokan mondták/írták.
Tudtam, sőt éreztem, nekem kell a Pillangólány, és most alkalmam is nyílt elolvasni. Tavaly óta egyre több hazai szerzőt ismertem meg, aminek roppantul örülök. Így jártam Chiara írónővel is, akivel az egyik Könyvmolyképzős eseményen volt szerencsém személyesen is találkozni, és pár szót váltottunk. Utána vettük fel egymással a kapcsolatot az internetnek köszönhetően.
Na, de ennyit erről, és most jöjjön a könyv!  

Figyelem!!

Cselekményleírást tartalmazhat!!


,,MINDEN SZOMBAT ÉJSZAKA JÁTSZOM A HALÁLLAL.”



Mindannyiunk életében jelen van a halál.
Nem tudjuk, mikor jön el az utolsó nap, de Virág életében különösen nagy szerepet játszik. A szülei autóbalesetben hunytak el, ami után Virág teljesen megváltozott. Azóta üressé vált, és minden szombaton szórakozóhelyekre jár kalandot keresni. A kielégülés az egyedüli, ami képes felszínen tartani, és kiemelni abból a mély depresszióból, amibe már jóval azelőtt belesüllyedt, mielőtt elvesztette volna a családját. Még pszichiátrián is kezelték, majd visszatért az iskolába.
A történet kicsit később veszi fel a fonalat, amikor Virág már végzős. Nappal egy visszahúzódó, jó kislány benyomását kelti az emberekben, míg este egy csábító nő, akinek nem sok férfi képes ellenállni. Így van ezzel Gábor is, aki már régóta felfigyelt a lányra.

~ Őszintén: Nagyon tetszettek számomra Virág gondolatai. Annyira jól átjött az érzelmi vihar, ami benne tombolt. Az elején kicsit féltem attól, hogy majd az egész történet arról fog szólni, hogy mennyire szenved, vagy arról, melyik férfi fekteti meg. Boldogan jelenthetem be: több van itt, mint azt képzeltem.

,,Talán a felszabadultság teszi. Hogy nincs álarc, nincs hazugság. Hogy itt állok valaki előtt önmagam teljes mocskos és rohadt valójában. Hogy valaki, aki eddig nem látott, most lát engem.”

A valóságban mindenkinek megvan a véleménye a tanár-diák kapcsolatokról. Van, aki elítéli, van, akit simán nem érdekel, van, akit érdekel, és vagyok én, aki mindig is egy dögös tanár bá’ról álmodott, de sohasem jött össze neki. A Pillangólányban mégsem tudtam elítélni, hogy a fiatal tizenéves lány beleszeretett a nála jóval idősebb tanárába. Inkább irigyeltem a kettejük közötti kapcsolatot. Gábor és Virág párosában volt valami, ami annyira megfogott engem, és amiről hosszú órákon keresztül is képes lennék beszélni, vagy írni. Túlságosan hosszan lehetne ecsetelni, mi szólt a kapcsolatuk mellett, illetve ellene.

*--*--*--*


Ami nagyon tetszett a könyvben:

Erotika –> Ezzel kezdem legelőször, mert ezt imádtam a legjobban a könyvben. Chiara nagyon jól fogalmaz. Más történetet is elolvastam tőle, mielőtt befejeztem volna a könyvét, így tudtam, mire számíthatok. Szerintem annak rögtön feltűnik, mennyire jól ír az írónő, amint belekezd a könyvbe. Az erotikus pillanatoknál először féltem, hogy átmegy sablonossá, és az olyanokat képtelen vagyok élvezni. Attól is aggódtam, majd egy másik regényben megírt szexjelenet szövegét olvasom vissza, mint más művek esetében. Szerencséjére, vagy inkább szerencsémre megmaradt egyedinek és ízléshatárokon belül. Pont annyi volt benne, amennyit el bírt viselni a könyv. Se több, se kevesebb.
Nem árulok el nagy spoilert azzal, ha leírom, számomra Virág és Gábor szexuális együttlétei jöttek be a legjobban. Imádtam, ahogy Chiara kialakította a pillanatot, majd átadta az olvasók számára a köztük dúló érzelmeket. Nagyon szerettem olvasni a meghitt pillanataikat.

Karakterek –> Leginkább Virágot kedveltem meg. Többségében mindig pasikaraktereket imádok, de itt először fordult elő, hogy a női gondolatokat jobban el tudtam olvasni és átélni. Virággal sok közös pont van az életünkben (pszichiátria, barátnő elvesztése, depresszió), így vele sokkal könnyedebben tudtam azonosulni. Szimpatikusabb volt, de azért Gábort is bírtam.

Cselekmény –> A fülszöveg sok mindent elárul az olvasók számára, de nem eleget ahhoz, hogy az egész történet alakot öltsön. Úgy voltam vele, előre tudom, mit fogok kapni, ahhoz képest totális pozitív csalódás volt. Virág élete nem egy gyerekek számára követendő példa, hanem egy sima olvasmány arról, hogy hasonló esetben mit ne csináljon.
A könyv nagyon olvastatta magát. Próbáltam beosztani az oldalakat, mégsem jött össze.

A vége –> Fantasztikus ötlet volt a szerzőtől a lezárás. Minden tapsot megérdemel, mert szuper ötlet volt, amire egyáltalán nem számítottam az elejétől kezdve. Egykötetes történet, amit utána már nem lehetne tovább húzni, mert elvesztené a báját. Azt a véget kaptam, amelyet a legjobban megérdemelt a Pillangólány.

Versek –> Ez a második dolog, amiért járna a taps. Imádtam olvasni a sok Ady-költeményt, melyek előtte is kedvenceim voltak, és passzoltak is a könyvhöz.


Ami nem tetszett:

Az egyik karakter: Lehet gonoszság lesz, de megtartom magamnak a nevét, nehogy befolyásoljak ezzel másokat. Ő semmi rosszat nem csinált, csak egyszerűen feleslegesnek tartottam, és amikor porondra került, inkább átugrottam azokat a pillanatokat. Untatott, idegesített, mégis kellett a regénybe, mert ívet adott a cselekménynek.



Aki romantikus, erotikus könyvre vágyik, annak bátran ajánlom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.