2016. október 28., péntek

P. C. Harris : Árnyoldal

 P. C. Harris

Árnyoldal




Fülszöveg:

,, Rachelle Morgan nagyon fiatalon lett árva. Hétköznapi lánynak számít egy angol főiskolán. Megismerkedik a gazdag és jóképű David Wishsel. A sikeres David a tizenhét évvel ezelőtt meggyilkolt apjától örökölt céget vezeti New Yorkban. Egyetlen szemtanúként még akkor bosszút esküdött. A gyilkos nyomait követve utazik az Egyesült Királyságba, ahol találkozik a gyönyörű Rachelle-lel.
A két fiatal egyre közelebb kerül egymáshoz, együtt fedezik fel testük és a szerelem titkait.
A férfi azonban nem tud nyugodni, a bosszú hajtja, meg akarja találni apja gyilkosát. Nyomozása során nem várt titokra bukkan: Rachelle-t és a gyilkosságot szövevényes szálak kötik össze. Ez kettejük szerelmébe, vagy akár a lány életébe is kerülhet.
Fényt derít David apja gyilkosának kilétére?
Sikerül megmenekülniük az angol alvilág elől?
 
   Kiadó : Álomgyár
Kedvenc karakter(ek) : Rachelle Morgan, David Wishsel, és egy bizonyos madárka, akinek elég ,,mocskos" a csőre.
Utált karakter(ek) : -----
Kiadási év : 2016
Magyar, kortárs, erotikus, romantikus,
Olvastam: IGEN.
Ajánlom? : Igen!!!!

*-*-*

Véleményedet megírhatod üzenetben, vagy ide--> <3
Moly.hu -->  Moly.hu - P. C. Harris Árnyoldal
Szerzői oldal : P. C. Harris

Történet. 5/5*****

Borító: 10/9,99

Idézet:

,, A titka az övé, de a szerelme az enyém."

*-*-*

,,És akkor úgy éreztem, hogy elárult, pedig csak egy szerencsétlen, lelkileg összetört nő volt. … Ő reménytelenül szerelmes maradt, én pedig végtelenül csalódott lettem."

*-*-* 

,,Hazaérve hangosan odakiáltok a madárnak a nappaliba, hogy hazajöttem, majd felkapcsolom a lámpát.
– Hellóó édes. Szerrettlekk. – jön egyből a válasz.
Amikor megvettem a kisállat-kereskedőtől, még csak egy pár szót tudott. Aztán két hétre kölcsön adtam Amynek, míg felugrottam Skóciába, azóta úgy beszél, mint egy utcalány.
– Milyen napod volt? – kérdezem, nem mintha várnék beszámolót.
– Helllóó édess, farokkk! – rikoltja."



  Ide kattintva meg is vehetitek --> publioboox.com - P. C. Harris Árnyoldal

Jó olvasást! 

Saját véleményem a könyvről :

 Most kicsit gondban leszek az értékeléssel, mert tetszett, de volt egy hatalmas bibi—>
túl rövid volt!!!!!!!!!!!!!! 
Ez azóta is gyötör, amióta elolvastam, mert a vége felé számomra túlságosan felgyorsultak az események, és hopp, minden volt ott, aminek lennie kellet.
Adott egy lány, akivel szerintem sokan azonosulni tudnak, hiszen nem szuperhős, hanem egy átlagos lány, aki egy szép napon találkozik élete nagy szerelmével, csak akkor még nem tudja mit is hoz a jövő, vagy hogy mik bújnak meg a háttérben.
Adott egy férfi, aki titokzatos, és minden szinten tökéletes, viszont még neki is vannak hibái. 
Pont emiatt lett olyan valóságos, mert nem teljesen tökéletes, hanem úgy kilencvenkilenc százalékban. Vannak hibái, és tipikusan pasis pasi :D
 A papagáj lett a kedvencem. <3

Egyszóval : A titka az övé, de a szerelme az enyém.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.