2018. július 7., szombat

Lena Sliver : Törékeny ​bársony idézetek

 
 ,,Léna erős, független, gyermekét egyedül nevelő nő. Válása után, megfelelő életet akar biztosítani magának és lányának, hiszen a volt férje és családja folyamatos nyomás alatt tartják. Megfelelési kényszerétől azonban nehéz elszakadni, miközben a család és két munkahely között ingázik.
Az egyik munkája átlagos, a másik csak bizonyos körökben ismert. Minden vágya, hogy ő is megismerhesse ezt a világot. Kétségek közt keresi a helyét, amikor megjelenik ő, és fájdalmas döntésre kényszerül…''

 *-*-*
 
 Ide kattintva megvásárolhatjátok a könyvet --> ekonyvbazar.hu - Lena Sliver Törékeny ​bársony



Első mondat:,,Vegyél a kezedbe egy olyan eszközt, amin van lehetőség internetezni."

*-*-*

,,Hogy hogyan lehet jelentkezni hozzánk? A Mesteremnél, egy nem mindennapi önéletrajzzal. Ha őszintén leírod, hogy mit érzel, mit hiányolsz az életedből, akkor ő felismeri ezt az oldalad és kiválaszt téged, és már el is indultál az úton, csak a játékszabályokat kell betartani. "

*-*-*
,,Érzem, ahogy a homlokomon csorognak az apró izzadságcseppek, finoman siklanak végig a bőrömön, de én nem hagyom abba az iramot, élvezem. Fáj már, de én mégis tovább hajtom magam, gyorsítom a tempót. A hátamon is érzem, ahogy a vízcseppek folynak lefele, és libabőrös leszek, ahogy a gerincem mentén csiklandozva elindulnak a fenekem felé. Egyre jobban gyorsítok, akarom azt a pontot, ahol már végképp végem van, és minden felesleges energiám távozik a testemből. Érzem, hogy közelít, és én megadom magam neki végül. Teljesen lelassítom a futópadot, már csak lassú séta üzemmódban vonszolom magam, majd teljesen leállítom. "

*-*-*

,,Igazából valami másra vágyom, úgyis mondhatnám, hogy az egyszerű vaníliás misszionáriusból kiégtem, vagy csak nem a megfelelő partnerekkel találkoztam eddig. Nem tudok megkívánni senkit, jöhet bármilyen helyes, széptestű férfi magas intelligenciával, senkiben sem találtam meg azt a pluszt, ami miatt újra igába hajtanám a fejem,- mármint a barátnő, élettárs, jegyes, majd a feleség igájába. Belefáradtam.''

*-*-*

,,Itt nincs kényszer, bárki bármikor elmehet az este folyamán, akár most is, de nincs több esély. Egy ilyen estélyre mindenki a maga erejéből csak egyszer kap meghívást."

*-*-*


,,–          Van itt egy pasi, nem tudom mit keres itt, de halálom percében azokat a szemeket akarom látni utoljára – vallom be őszintén.

          Én azt hittem a könyvespolcodat, mesélj még – mondja szemtelenül, most már élénkebben figyel."


*-*-*


,,Még mindig nem tudom elhinni, hogy itt van velem, én kellek neki."


*-*-*



,,Erre a pillanatra vele most jobban szükségem van, mint akár a levegőre.''

*-*-* 

Beleolvasó: Lena Sliver - Törékeny bársony: Előszó
Lena Sliver - Törékeny bársony: I. fejezet


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.