2018. december 8., szombat

Top 10 kedvenc idézetem Papp Dóra Bolyongó című könyvéből

Papp Dóra: Bolyongó 
idézetek



1. ,,Ha már lázadunk, azt illik okosan csinálni."

*--*--*

2. „El kell tévedni, ember, napi szinten el kell tévedni.”

*--*--*

3. ,,Elnevettem magam – a nevetés a legjobb gyógyszer arra, hogy ne kezdj el bombaként ketyegni."

*--*--*

4. ,,Semmi sem történik véletlenül."

*--*--*

5. ,,Rajtam áll, hogyan alakul az életem, nem valami felsőbb erőn vagy istenségen, aki erre vagy arra teremtett."

*--*--*

6. ,,Szerintem a tudásnak akkor van értelme, ha nem beléd verni akarják, hanem ha meg is akarod szerezni magadnak. Kell a motiváció, csak úgy ragad meg."

*--*--*

7. ,,A Nornák adták, a Nornák elvették. Ha van valami, amin nem voltam hajlandó túl sokat agyalni, az a „Mi lett volna, ha?” és társai."

*--*--*

8. ,,Van az a fajta zene, amihez nem kell dalszövegeket keresgélni és akkordokat próbálgatni, annyira mélyen belénk ivódtak a százéves dallamok, az ismerős, vissza-visszatérő szavak."

*--*--*

9. ,,Megfogadtam, hogy mindig a pillanatnak és a jelennek fogok élni, de egyik pillanatban pontosan tudtam, ki vagyok és mit akarok, a másikban úgy folydogált el az akaraterőm, akár a homok az ujjaim közt. Ahogy egyre mélyült bennem a jégcsapos, hideg érzés, már-már addig űztek a gondolataim, hogy nem tudtam, én tettem magam azzá, aki lettem, vagy a Nornák szövése változtatott ilyenné."

*--*--*

10. ,,Csak meredtem rá. Tizenkét év – és semmit se tud rólam. Pedig ő formált ilyenné."

<3 <3 
 
Hamarosan érkezik a bejegyzésem a könyvről ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.