2018. március 20., kedd

Mimi Taylor : A bosszú ára idézetek

Mimi Taylor 
A bosszú ára





Első mondat : ,,Egy apa állt megtörten az intenzív osztály folyosóján."

*-*-*

,, Nem bírta elviselni a lelkében dúló fájdalmat. Úgy érezte, megszakad a szíve."

*-*-*

,, Olykor biztattam, máskor győzködtem, vagy
éppen vitatkoztam magammal. Többször előfordult,
hogy emiatt kínos helyzetbe kerültem, mert sokszor észre
sem vettem, hogy mindezt hangosan teszem. Az
ismerőseim egy idő után már kerülni kezdtek. Biztosan
dilisnek tartottak, pedig nem voltam az. Tényleg! De
ezért inkább úgy döntöttem, nem megyek emberek közé,
hacsak nem muszáj.

*-*-*

,, Gyakran ábrándoztam arról, hogy milyen lesz majd a
magam urának lenni. Féltem tőle, de mégis nagyon
vártam már."

*-*-*

„Ezek szerint most már mindig így lesz? 
Valahányszor elvágódom, jóképű pasik potyognak az égből, akik segíteni akarnak?” 

*-*-*

,, ‒ Örülök, hogy megismerhetem, Alice Carter! Az én nevem Chris, Christian Cane, de mindenki csak Chrisnek
szólít. – közölte."

*-*-*

,, Ez más volt, mint amikor a szemébe néztem. A térdeim
megremegtek, éreztem, amint kiszállt belőlem minden
erő. Egy pillanatra megszédültem, és a karjaiban
kötöttem ki."

*-*-*

,,Csak egy vegetáló test lettem. Lélek? Talán valaha nekem is volt, de az elhagyta a testemet azon a napon."

*-*-*

,, Napról napra egyre több keserűség és egyre hatalmasodó bosszúvágy élt bennem."

*-*-*

 ,,Nem törődtem senki érzelmeivel, mert nem akartam,  nem hagyhattam, hogy az érzelmek irányítsanak."

*-*-*

,, Olyan könnyűnek éreztem magam, valahányszor
ittam. Mindenem bizsergett. Jó kedvem lett, ha csak egy
rövidke időre is."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.