2022. december 31., szombat

Ég veled, te kegyetlen 2022 ~ Üdv neked, reményekben gazdag 2023!

  Mivel itt van az év utolsó napja, így arra gondoltam, hogy idén is megírom a szokásos összegzőmet, az év utolsó bejegyzését. Bármennyire keménynek tűnt 2022, valamilyen szinten eléggé érdekes évet fogok lezárni. Pontokba szedtem a jó pillanatokat, és azokat, amiket 2023-ban szeretnék megvalósítani.

1. Idén több, mint 433 könyvet olvastam el. Tavaly megjósoltam, hogy 420 regény kerül fel a listámra, de szerencsére sikerült megdöntenem *--* viszont jövőre kevesebbet tervezek.

2023-as terv: 400 elolvasott regény

 

2. A könyves blogom látogatóinak száma: 202 400

 2023-as terv: 300 000

 

3. Moly: Tavaly elértem a 200 plecsnit, idén 300 lett, pontosabban 345

2023-as terv: elérni a 400 plecsnit


4. Idén is több hazai szerzővel sikerült megismerkednem, velük a következő évben szeretnék kicsit többet foglalkozni. 

2023-as terv: több interjú, bejegyzés, értékelés

 

A 2022-es év első olvasmánya Lily Ebert - Dov Forman ,,Lily fogadalma" című regényük volt.

 

Az ÉN legjeim listája:

 

~ Legromantikusabb hazai könyv: Anne Raven: Sekély  

~ Legvártabb: J.J. McAvoy - Black Rainbow - Fekete szivárvány

~ Legizgalmasabb: Farkas Anett: A 33-as beteg

~ Legviccesebb: Elle Cosimano: Finlay Donovan ölni tudna 

~ Legkönnyfakasztóbb: Lily Ebert * Dov Forman: Lily fogadalma 

~ Kedvenc karakterem: Kristen Callihan * Samantha Young - Outmatched - Kiütéses győzelem - Rhys Morgan 

~ Legszebb borító: Luanne G. Smith * The Vine Witch - A szőlő boszorkánya

~ Legjobb magyar író: Zajácz D. Zoltán 

~ Legjobb magyar írónő: Megyeri Judit * Farkas Anett

 

KÖNYVEKBEN GAZDAG BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDENKINEK!

 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.