2021. február 20., szombat

Miniinterjú Baráth Viktória írónővel

Legújabb interjúmban Baráth Viktóriát, az Álomgyár kiadó egyik legsikeresebb szerzőjét faggattam. Az idén májusban megjelenő Egymás szemében című könyvéről beszélgettünk.

 



Mivel hamarosan megjelenik az Egymás ​szemében című legújabb regényed, ennek apropójából gondoltam, kifaggatlak. Mesélnél kicsit róla az olvasóknak?

Ez a történet már régóta a fejemben és laptopomon rejtőzött. Tavaly pedig, amikor éppen aktuális kérdések motoszkáltak bennem, mint amit a regény is feldolgoz, úgy gondoltam, itt az ideje „leporolni”. A szívemhez közel áll a könyv fő karaktere és az is, amiket át kell élnie. Szerintem nagyon sokan tudunk azonosulni azzal, ha túlságosan is meg akarunk felelni a külvilágnak, és legbelül úgy érezzük, sosem lehetünk elég k. Ez a történet ezt dolgozza fel, valamint azt, milyen hatással lehet ránk, ha a megfelelő embert sodorja mellénk a sors.


   A borítója nagyon tetszik. Látható, hogy a többi könyvedhez illeszkedik, a felépítését tekintve. Kinek az ötlete volt így megtervezni? A mostanit ki vagy mi inspirálta?

Nagyjából az én elképzelésem alapján készült, bár az első tervemet nehéz lett volna megvalósítani, ezért maradtunk ennél. Szerintem nagyon jól megmutatja azt, hogy miről is szól a könyv.

 

    Már több könyvednél is megfigyelhették az olvasók, hogy egyes karakterek olykor-olykor felbukkannak más-más munkádban. Ebben is lesz majd visszatérő ,,ismerős”?

Nem, viszont a későbbiekben előfordulhat, hogy ebből a regényből feltűnik valaki a következőkben. Ezt a kötetet amolyan áthidalónak szántam, ugyanis az ősszel kezdődő sorozatomban egy teljesen új világot alkottam, ami független az előzőektől.

 

Egykötetesre tervezed, vagy felmerült a folytatás lehetősége is?

Ez egykötetes lesz, egyáltalán nem tervezek neki folytatást, és szerintem eléggé lezártam a végét ahhoz, hogy az olvasók se követeljék. 😊

 

Jo a cselekmény főkaraktere, mindig arról álmodott, hogy sikeres írónő lesz, pont, mint te. Őt mennyire mintáztad magadról, vagy vannak olyan események az életútjában, ami megegyeznek a tiéddel? Mennyire fűzted bele a saját tapasztalataidat?

Ha az írói tapasztalataimat nem is, de az érzelmeimet nagyon is bele tudtam szőni. Tudom, milyen az, amikor valakinek annyi önbizalma sincs, hogy bármilyen gondolatot meg merjen osztani akár a legjobb barátaival. Amikor ahhoz sincs önbizalma, hogy barátkozzon, ezért inkább magányosan él. Amikor elkezdtem írni, senkinek se mertem elmondani, ezért ha egyszer véletlenül nem csúszik ki a számon, akkor talán soha nem derült volna ki. Nehéz út ez Jo számára, ahogyan számomra is nehéz volt, de remélem, hogy ezzel a könyvvel adok némi reményt azoknak, akik szintén így éreznek.

 

Elkezdtél új regényen dolgozni? Ha igen, akkor esetleg csepegtetsz pár információt róla?

Igen, már gőzerővel dolgozom az ősszel induló sorozat első részén. Egyelőre még csak annyit árulnék el róla, hogy kicsit más lesz, mint az eddig tőlem megszokott történetek. Sokkal fontosabb témákat fog feldolgozni, sokat fogunk utazni, de persze megmarad a romantikus szál is, ahogyan az az eddigi könyveimben is volt.

 

Az írónő hivatalos oldala : https://www.facebook.com/Barath.Viktoria.Iro

Moly. hu: https://moly.hu/konyvek/barath-viktoria-egymas-szemeben

Előjegyzés: https://alomgyar.hu/konyvek/egymas-szemeben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.