2021. február 27., szombat

ROW BOOKS TAG – Könyvek sorban ROW szerint


1. Erelem (eszetlen szerelem) – egy könyv, ami megnevettet, de nem túl népszerű:

Szabó Tünde : Balla Adrienn sorozata -- ( Az összes rész ott van a polcomon.)

2. Andrea & Andrea – egy külföldön játszódó, de magyar szerző könyve:

Sienna Cole : Lefelé ​a folyón

3. Emlékkönny – egy könyv, amin – szégyen, nem szégyen, de – sírtam:

Daniel Keyes: Virágot Algernonnak -- ( Van benne egy rész, amelynél mindig hullanak a könnyeim)

4. Kettős kereszt – a (legújabb) kedvenc krimim/thrillerem:

Ker Dukey · K. Webster : Pretty ​Lost Dolls – Elveszett babácskák -- ( Kicsivel jobban tetszett, mint az előzménye, és nagyon várom, hogy a folytatást is elolvashassam)

5. Az amulett rejtélye – egy könyv, amit úgy találtam valahol: 

Henryk Sienkiewicz: Sivatagon ​és vadonban -- (Pár éve a gimnázium könyvtárában találtam, amikor egy romantikus regényt kerestem)

6. A követ 2. Menedék – a (legújabb) kedvenc fantasym/kalandregényem:

T. C. Lang : A ​Lámpás nyomában -- (Egy aranyos és romantikus történet.)

7. Testcserés számadás – egy könyv, amit szívesen kölcsönkérnék:

Paola Peretti: Én ​és a cseresznyefa -- ( Olvastam róla egy szuper értékelést, és nagyon felkeltette a figyelmemet)

8. Város a föld alatt – egy könyv, ami ciki, de én szerettem/tetszett:

~ Sarina Bowen · Elle Kennedy : Us ​– Mi (Him 2.) -- (Azért választottam ezt a regényt, mert az egyik értékelésnél olvastam, hogy az előzménye a jobb, és a folytatást meg sem kellett volna írni. Ciki, de nekem ez fényévekkel jobban tetszett.)

9. Erelemkettő – egy utazókönyv, amin részt vettem/veszek:

Cornelie C. G.: Teremtő erő -- (Egyszer járt nálam a könyv.)

10. Andrea tutto bene – 2020 tavaszán ez a könyv terelte el a gondolataimat az aktuális helyzetről:

~  Több ilyen könyv is volt - leginkább Romana/Júlia könyvecskék

11. Mexerelem – a (legújabb) kedvenc motivációs/életmódkönyvem:

Nem szoktam ilyen könyveket olvasni.

12. Amor vincit omnia – egy molytársamnál látott könyv, amit el szeretnék én is olvasni:

Karády Anna: A füredi lány -- ( Az egyik molytársnál láttam, hogy listára tette, és így figyeltem fel rá én is.) 

13. Álomtalanítás – egy könyv, amiből több kiadás is megvan nekem:

 ~ Anne L. Green : A ​remény hajnala -- (Az első kiadást a barátnőm nyerte meg nekem, a másodikat pedig én vásároltam meg.)

14. Tonio & Leona – a legbizarrabb könyv, amit valaha olvastam:

Jack Ketchum: A szomszéd lány -- (Nem tudom, hogy miért olvastam el. Borzalmasan megviselt, és azóta sem tudtam kiheverni.)

15. A lantidák felfedezése – egy könyv, aminek a megjelenésére már nagyon várok:

Baráth Viktória: Egymás szemében -- (Már alig várom) => Miniinterjú Baráth Viktória írónővel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.