2021. február 14., vasárnap

Romantikus idézetek - Happy Valentine's Day IV. 2021

 Minden évben izgatottan készülök erre a pillanatra, mivel ez a szerelmesek napja. Más sem tehetné szebbé számomra, mint a kedvenc szerzőim romantikus idézetei. Itt is szeretném megköszönni nekik, hogy elküldték őket nekem, és most nektek is megmutathatom, mennyi szebbnél is szebb könyves idézetet sikerült egy csokorba gyűjtenem.

 

1, "Hiszen, ha valakinek, neked tudnod kell, milyen a szerelem. Hirtelen rászakad az emberre a felismerés, és vagy elbírja, vagy nem"
 
 
2, "Még sosem ismertem egy férfit sem, aki ilyen erős önbizalommal tudná képviselni önmagát. Nem csoda, hogy a fél évfolyam szerelmes belé. Egy pillanatra elönt az édes női büszkeség, hogy ő mégis engem szeret, csak az enyém. Megszorítom a kezét, és ahogy odapillant, rámosolygok. Egy pillanatra ő is megszorítja az enyémet – néma közjáték ez, apró szerelmi vallomás." 
 
 
 
3,  " - Talán — közölte mélyen a szemembe nézve. Szinte éreztem magunkon a többiek tekintetét. Megcsókolt. Lassan, gyengéden, mintha ez lenne az első csókunk, és valóban; ez volt az első, amit nem övezett hétpecsétes titok."
 
 
4,  “Olyan volt Hunterrel csókolózni, mint beleesni egy mély gödörbe, amiről aztán kiderül, hogy pihe-puha, bársonnyal borított fekhely. Először kicsit félelmetes, aztán meglepő, végül maga a színtiszta élvezet. De azért mégis csak egy gödör, amiből ki tudja, hogyan tud kimászni.”
 
 
5,  ,,– Valójában sosem akartalak távol tartani magamtól – suttogtam, miközben felpillantottam rá. Egymás szemébe néztünk, és a közelsége miatt már gondolkodni sem tudtam. Minden hang, amit eddig észleltem, eltűnt. Nem hallottam a madárcsipogást, a focilabdát rúgó gyerekeket, a futkározó óvodásokat, csak mi ketten léteztünk."
 
 
6, "Testemet olyan érzések kerítik hatalmukba, melyeknek létezéséről fogalmam sem volt. Mindeddig. Puha ajka mámorral itatja szomjazó, kiszáradt lelkem. Annyira vártam őt, évek óta csak rá vártam, és most itt van. Nem tudom eltaszítani. Pedig próbálom, de minden egyes gondolatom, egész lényem őt akarja. Én pedig túl önző vagyok már ellenállni. Akarom a boldogságot. "
 
 
7,  "– Csodálom a lelked – mondta Des. – Miért? – Mert olyan dolgokat képes látni, amiket másoké nem. Ez rendkívül értékessé tesz, és arra ösztönöz, hogy még inkább becsüljelek és vigyázzak rád." 
 
 
8,  ,,– Legyen ez a mi esténk! Legyen ez életem legjobb estéje! – Rajtam biztosan nem fog múlni, kedvesem! – mondja, majd őrületes táncba kezdünk. Érzem a víz csobbanását a bőrömön, Max testét, ahogyan szorosan magához szorít, ahogyan szorosan karjában tart. A zene dübörög a szívemben, és a boldogság a lelkemben."

 
9,  "– Miss Carter, csukja be a száját – súgta Alex –, különben kénytelen leszek én becsukni. És nem biz- tos, hogy az illendő lenne most! – vigyorgott kajánul a férfi."
 
 
10, "...amióta ismerem, menthetetlenül szerelmes vagyok belé. Azóta jóval magasabbra tettem a mércét… Ő az alap. Nyilván akárkit megkaphatnék, aki jó, de a jóért nem érdemes megkockáztatni a tökéletes elvesztését." 
 
 
11, "Ajka finoman lecsapott rám, mint méhecske a virág szirmaira, úgy szívta az édes nedűt. Először körbe ízlelt, olyan finoman, hogy szinte a lehelete simogatta a szám vonalát. Aztán elhúzódott, kezét a tarkómra tette és arcomat lágyan megérintette. Akaratom ellenére hangosat sóhajtottam, miközben lehunytam a szememet, és hagytam, hogy sodorjon az ár. Vincent ezt megérezte, mert ismét lecsapott rám, ezúttal határozottan, ám mégis gyengéden. Pont olyan izgató a csókja, mint ahogyan elképzeltem. Pont olyan finom az íze, mint ahogyan azt reméltem. Pont olyan vadul lobbantotta fel a lángot bennem, mint ahogyan azt vártam."
 
 
 12, "Azt mondják, fekete rózsa nem létezik. Színe csupán fények játéka, árnyalatok keltette látszat, összemosódás. Valójában karmazsinvörös. A legmélyebb bordó, ami érzékelhető, teltsége elnyel minden más színt, ami mutatkozni kíván. És míg a kétkedők a színek feletti polémiára fecsérlik a pillanatot, vannak, akik gyönyörködnek benne. Hagyják, hogy a természet ékes varázsa magával ragadja őket, akkor is, ha csupán illúzió. Akárcsak az élet. Káprázat. Minden egyes árnyalata, ahogy minden egyes perce is lelkünk tükröződése, amiben megláthatjuk a legmélyebb színeket, mint évezredeken átívelő gondolatokat, bimbójában a születést, mint reményt, legsötétebb árnyalatában a halált. És miként a nap megcsillantja szirmain sugarát, felfedve a rózsa sokszínűségét, egyszeriben fény derül az öröklét titkára is. Ami nem más, mint a szerelem…"
 

13,


 14, ,,Ha falat építek a szívem köré, az csak akadályoz. Mindenben. Meggátolja ugyan, hogy megbántsanak, de azt is, hogy élvezhessem mindazt a jót, amit az élet nekem akar adni. A szerelmet, a törődést, a bizalmat, mindent, amit ez a férfi elhozott nekem azzal, hogy segített lerombolni azt a falat, amit a félelmeim tápláltak. Ha belenézek átható mély tekintetébe, már nem félek. Hinni akarok és bízni, benne, bennünk. Esélyt kaptam tőle, esélyt a boldogságra."
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.