2021. január 5., kedd

Álomgyári megjelenésekre várva ~ 2021/1

 Összegyűjtöttem azokat a könyveket, amelyeknek nagyon várom a megjelenését. 


1. Anne L. Green 

Toszkána ​vére (Hatalom, mámor, Toszkána 1.) 

 

Veszteség ​nélkül nincs változás, de vajon a szerelem rá tud venni arra, hogy fejest ugorjunk az ismeretlenbe?

Cathlyn Keyes élete gyökeresen megváltozik, amikor egy csúnya szakítás után vőlegénye elől egy toszkán borbirtokra menekül átgondolni a jövőjét. Katie első pillantásra beleszeret a lankás, hullámzó dombokkal, magasba törő tujasorokkal, napfényben fürdőző szőlőtőkékkel és az este ezüstös fényébe burkolózó rusztikus kőépületekkel tarkított toszkán tájba… és nem csak a tájba. Hamarosan megismeri a sármos Danielét, aki felvillantja előtte a változás lehetőségét.
Daniele Allegrini évek óta azért küzd, hogy megmentse a családi birtokot a csődtől. Mindene a szőlő és a borkészítés, de be kell ismernie, az értékesítés kegyetlen versenyt diktáló világa távol áll tőle. A mindent irányítani akaró, olasz mentalitása miatt nehezen viseli a birtokra érkező okoskodó, makrancos és makacs Katie-t, aki elhatározza, hogy segít Danielének kilábalni az anyagi válságból.
A Toszkána vére a Hatalom, mámor, Toszkána-sorozat első része, amelyben az írónő egy vakmerő, olasz utazásra invitálja az olvasóját. Ez a könyv olyan, mint egy különleges bor: ínycsiklandó, nemes és mámorító, megfűszerezve egy kis pikantériával. Ha belekóstolsz, garantáltan még többre vágysz majd. A történet a Toszkána örököse című kötetben folytatódik.

Megjelenésének várható időpontja: 2021. augusztus 15.
 
 
2. Vi Keeland 
Vonzó ​hagyaték 
 
Szenvedélyes vágy és örökölt gyűlölet 
 
 
 
A küzdelem Weston Lockwood és köztem évtizedekkel a születésünk előtt kezdődött. A nagyszüleink a legjobb barátok és üzlettársak voltak, legalábbis a nagyapám esküvője napjáig – ekkor a menyasszony kibökte, hogy képtelen hozzámenni feleségül, mert Weston nagyapjába is szerelmes. A két férfi éveken át nagy harcot vívott Grace Copelandért, aki egyébként szintén az üzlettársuk volt, azonban egyikük sem tudta teljesen megszerezni a nő szívét. Végül hárman háromfelé mentek.
A nagyapáink mást vettek feleségül, és a két férfi ádáz ellenfelekké vált az üzleti életben is. Apáink is folytatták az idővel megszokott küzdelmet. Majd Weston és én is. Igyekeztünk a lehető legnagyobb távolságot tartani egymástól. Az a nő azonban, aki miatt egykor kirobbant a háború, meghalt, és a világ egyik legértékesebb szállodáját váratlanul a nagyapáinkra hagyta, hogy osztozzanak meg rajta. Úgyhogy most itt vagyok egy szállodában azzal az emberrel együtt, akit születésemtől fogva gyűlölnöm kellene, és próbálom megoldani ezt az örökül kapott, bonyolult helyzetet.
Szokás szerint hamar egymás torkának estünk. Szívből gyűlöltem Weston Lockwoodot: magas volt, okos, fennhéjázó és túlságosan is jóképű. Tűz és víz voltunk. A családunk már megszokta a háborúskodást. Azonban volt egy apró kis gond. Valahányszor összevesztünk Westonnal, végül valahogy mindig az ágyban kötöttünk ki.
A New York Times bestsellerszerző, Vi Keeland az év legszenvedélyesebb romantikus történetét hozza el az olvasóknak. 
 
Megjelenésének várható időpontja: 2021. március 24.
 
 
3. Baráth Viktória 
Egymás ​szemében
 


„Egy ​szívfájdító, ugyanakkor lélekmelengető történet, amely a lényed legmélyére hatol.” – Szavak az élet blog

Jo mindig arról álmodozott, hogy egyszer írónő lesz. Tudta, meg kell küzdenie azért, amire vágyik, hisz a Kaliforniai Egyetem nem a legolcsóbb iskola az Államokban. Már csak egy év választja el a diplomájától, de hogy továbbra is finanszírozni tudja a tanulmányait, mindenféle munkát kénytelen elvállalni. Egy nap a kezébe kerül egy újsághirdetés, amelyben bejárónőt keresnek. Ez az állás tökéletes lenne Jo számára, csupán egy a bökkenő: leendő munkaadója, James, a magának való vak férfi már az első találkozásnál elutasítja a lányt. Ő azonban addig jár James nyakára, amíg az be nem adja a derekát. A férfi nem kedveli Jót, és ez az érzés kölcsönös, ám egy idő után rádöbbennek, talán mégsem különböznek annyira, mint hitték.

Mennyire számítanak a belső értékeink egy olyan világban, ahol mindenki a külsőségek rabja? Átláthatunk-e a rózsaszín ködön, ami folyamatosan körülvesz minket? Szabad-e még hinnünk a szemünknek?

Baráth Viktória ezúttal is mély, lélektani témákat boncolgat. Megindító története megmutatja, mindenkinek szüksége van arra, hogy a mai rohanó világban meglássuk az igaz és tiszta érzelmeket egymás szemében.

 Megjelenésének várható időpontja: 2021. május 25.

 
 
4. Aly Martinez 
A ​szerelmünk gyümölcse
 

Tizenöt éves koromban egy puskagolyó megváltoztatta az életemet. Utána egy évtizeden keresztül próbáltam kiszakadni széteső múltamból, erős fallal vettem körül magamat, hogy elbújhassak az élet által rám zúdított sok szörnyűség elől.
Végül, amikor megszereztem a világ összes kincsét, váratlanul újabb próba elé állított az élet. Egy napon egy hangosan síró, magára hagyott újszülöttet találtam a küszöbömön. Soha nem akartam apává válni. Sosem akartam továbbadni az ereimben áramló mocskot. A kislány azonban ott volt, rózsaszín arcával, vörös hajával, és tudtam, hogy az enyém. Bármennyire hihetetlen is, de a gyermek boldoggá tett. Nem fuldokolhattam tovább a múlt posványában, hisz én vagyok az egyetlen, aki megvédheti a lányom jövőjét. Ezért készen álltam a küzdelemre, amikor négy évvel később az anyja visszatért. Bárcsak valahogy elkerülhettem volna, hogy a harcunk során beleszeressek abba a nőbe!
 
 
Megjelenésének várható időpontja: 2021. március 11.
 

 Ti melyik könyv megjelenését várjátok a legjobban?

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.