2021. január 31., vasárnap

Könyves hír: Hamarosan érkezik a záró kötet

 


Múlt héten került fel a Mont Blanc oldalára a lehető legjobb bejegyzés, amire már nagyon régóta vártam, és szerintem ennek a közleménynek mások is roppantul örültek. Nagyon boldog voltam, miután elolvastam a hírt, mivel az első rész óta vártam, hogyan fogja az írónő lezárni a történet cselekményét, és még milyen titkokat rejthet magában egy fiatal rövid, de annál is tartalmasabb élete. Hogy melyik regényről van szó? Hát nem másról, mint a népszerű Közel ​a horizonthoz könyv harmadik részéről. 2016-ban jelent meg külföldön Jessica Koch Dem ​Horizont so nah című munkája, amely nálunk csak két évvel később került a boltok polcaira. A Die Danny-Trilogie nyitó része a  Közel ​a horizonthoz címet kapta, és eléggé vegyes fogadtatásban volt része, mivel valós eseményeket dolgoz fel. A történetet megfilmesítették és 2019-ben került a mozikba, így annyira nem mennék bele bővebben, miről is szól.

A bejegyzésből kiderül, hogy a borító és a cím még változni fog, de a fülszövegről már lehullt a lepel. Eddig még nem árulták el a pontos megjelenési dátumot, egyenlőre csak annyit lehet biztosan tudni, hogy még idén érkezik a záró kötet, és végre teljes lesz Danny története. 

 

kép forrása: https://www.facebook.com/MontBlancValogatas

 
,,Danny sikeres és pénzügyileg független, míg Christina az elmúlt éveket prostitúcióval és kábítószerezéssel töltötte az utcán. Danny kétségbeesetten próbálja megmutatni Christinának, hogy az életnek vannak szép oldalai is.
Bár nem is lehetnének különbözőbbek, hamar kiderül, hogy összetartoznak és szeretik egymást – de teljesen más módon, mint azt először gondolták. Szomorú múltjuk mély barátságban köti össze őket, amely ellenáll minden nehézségnek, ám ennek mélységét egyikük sem képes felmérni."
 
 
Én már nagyon várom, és remélem, hogy ezzel nem vagyok egyedül.  
További információk hamarosan.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.