2020. május 14., csütörtök

Véleményem Marilyn Miller ''A vezér" című könyvéről


Marilyn Miller
A ​vezér


Alexander Salvatore maga a megtestesült romlás, akit hajt a bosszúvágy és a hatalom iránti éhség. Mindenek felett áll, dönt élet és halál között, ő irányítja a félteke legnagyobb maffiahálózatát. Sötét és kegyetlen világba született, ahol nem engedheti meg magának a gyengeséget. Mert Ő nem más, mint a VEZÉR. Megismerkedik egy titokzatos vörös hajú nővel, és minden megváltozik…
A találkozás vajon véletlenszerű?
Serena Wayans súlyos terhet cipel és csak egy célja van. A VEZÉR bizalmába férkőzni. Elcsábítani. Serena vajon tényleg az, akinek mondja magát? Mi történik, ha a feléled a vágy, és a titkokra fény derül? Létezhet-e szerelem abban a világban, ahol brutalitás és hazugság uralkodik?
„A részemmé vált. Pontosan úgy, ahogy a sötétség a világosság része. A kettő együtt nem létezik, ahogy én sem létezem nélküle."





Kiadási év: 2019
 
Ez volt az első könyvem Marilyn Millertől, de nem az utolsó, és ezt biztosan állíthatom. Az El Diablo utáni csalódottságomat muszáj volt orvosolnom, amikor szembejött velem A vezér, és onnantól elszállt minden bánatom. Megtaláltam a számomra tökéletes maffiavezért. Imádom az írónő stílusát, és a témaválasztását is. Nem kertel, nem színezi ki, csak megírja, és ezzel elrabolja az olvasói szívét. Szerintem én leszek az írónő egyik legnagyobb rajongója, mert ezek után a többi könyvét is el akarom olvasni.


Röviden a könyvről…

Alexander Salvatore egy könyörtelen maffiafőnök, aki uralma alatt tartja az alvilágot. Gazdag, jóképű és igen veszélyes. A bosszúért bármire képes, és azért is, hogy meghódítson egy gyönyörű nőt. De vajon mi történik akkor, ha a kiszemelt teremtésnek is meg vannak a maga titkai. Mi történik akkor, ha az űzött vad válik a vadásszá, és a szerepek teljesen felcserélődnek? Mi történik akkor, ha Alexander eléri, amit a legjobban akart, miközben a saját jegessé vált szíve kerül terítékre?
Minden kérdésre választ ad A vezér című könyv.


Első benyomásom…

Mint már említettem, nekem ez volt a legelső könyvem az írónőtől, és egyszerűen szavakkal leírhatatlan, mennyire beszippantott. Magához láncolt, nem eresztett el. Ez az egyik legnagyobb erőssége a Vezérnek. Bárkit képes rabul ejteni, nem csodálom, hogy Serena Wayans sem tudott szabadulni tőle. Van abban a férfikarakterben valami, amitől még inkább kíváncsivá válik az olvasó, és Alexander bármennyire veszélyes, még többet akarsz belőle.
Belekezdtem, olvastam, csak olvastam, mire feltűnt, hogy már véget is ért a kaland, nincs tovább. Négyszer végeztem ki a regényt.
Több nappal a befejezése után is a hatása alatt álltam. A gondolataim folyton vissza-visszatértek hozzájuk, azon reménykedve, hátha lesz folytatása. Egyszerűen még olvasni akartam a Vezérről. Tudni akartam, vajon mi lesz vele és a szerelmével. Roppantul boldog lettem, amikor kiderült, hogy a történet folytatódik, mert számomra fantasztikus volt az egész cselekmény. A szerző csoportjában több részletet is sikerült elolvasnom, így még inkább be akarom szerezni, és másokat is arra buzdítok, hogy olvassák el.
Pláne, azoknak ajánlom, akik imádják a bűnözőket és az alvilágot, romantikus/erotikus pikánsságokkal fűszerezve.
A cselekmény fondorlatos, mert egy szálnál én teljesen másra számítottam, és amikor kiderült, hogy tévedtem, még inkább a szívembe zártam Serena karakterét is, bár a gondolataival olykor nem tudtam egyetérteni. Azt el kell ismernem, a hasonló témájú könyvekhez képest Serena brutálisan erős női karakter, aki tényleg méltó társa Alexandernek. A kettejük közti pillanatoktól szinte elolvadtam. Tetszett, mennyire érződött köztük a kémia, és ezért le a kalappal az írónő előtt, mert az érzelmeket tökéletesen átadta. Szerintem ilyen téren Marilyn is kiemelkedőnek számít. A fogalmazás igényes, még az erotikus részeknél is, nem vált át alpáriba, és nem a szokásos sablonszövegekkel dobálózik. Zseniális.
A borítóját imádom, mint a legtöbb regény esetében, itt is sokkal szebb élőben, mint képről nézve.


Kinek ajánlom…

Egy fantasztikus könyv, ami bármennyire is brutális, annál lehengerlőbb. A Vezér bármely olvasóját elvarázsolja, és ha egyszer a rabja leszel, sohasem szabadulsz a markából. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.