2020. április 24., péntek

Véleményem K. D. Niki "A ​sors hullámain" című könyvéről

K. D. Niki
A ​sors hullámain


Együtt ​lehet élni a múlt árnyaival? Lehet-e egyszer boldog az, akit egész életében keserűség és megvetés vett körül? Mit teszel, ha az égiek összesúgnak a hátad mögött?
Linett a nagyszüleinél nevelkedik, akik őt okolják a családot ért tragédiákért, ezért kegyetlenül bánnak vele. Egyetlen támasza a szomszéd fiú, Brad, aki mindenben mellette áll, és elválaszthatatlan szövetségese lesz a lánynak, de mégsem ő az, aki igazán boldoggá teheti.
Egy nap felbukkan Gabe, a nyers és faragatlan fiatalember, és a fejébe veszi, hogy elcsábítja a gyönyörű, de zárkózott Linettet. Kettejük kapcsolata viharosan indul, de hiába küzdenek, végül be kell látniuk, a szerelem magával ragadta őket, bármennyire is tiltakoztak az érzés ellen.
A sors néha kegyetlen és ott rúg az emberbe, ahol csak tud. Linettet súlyos múltbéli titkok nyomasztják, Gabe pedig külföldre készül, hogy segítsen édesanyján, és ez véget vethet közös jövőjüknek.
Lehetséges az, hogy még nincs minden veszve? Kitarthat a szerelem akkor is, ha el kell szakadniuk egymástól? Elég erősek lesznek, hogy megküzdjenek az előttük álló gondokkal? Milyen meglepetés várja Gabe-et, ha hazatér?
Izgalom, fordulatok, titkok és szerelem…

Írta: K. D. Niki
Kiadó: Publio
Kiadási év: 2018


Sokáig halogattam A sors hullámainak elolvasását, és még tovább azt, hogy leírjam róla a véleményemet.
Számomra, K. D. Niki írónő eddig sem volt ismeretlen, mivel pár éve olvastam tőle a Szerelmem a tanárom című első regényét. Minden hibájától eltekintve, nekem nagyon tetszett az alaptörténete, ezért gondoltam, hogy adok egy esélyt a második romantikus/erotikus könyvének, mert irtóra kíváncsi voltam, mennyit fejlődött az előzőhöz képest. Bár, nem akartam a két alkotást összehasonlítani, mégsem tudtam elkerülni, hiszen szembetűnő a javulás. 
 Ezt örömmel vettem észre, és kicsit még inkább meghozta a kedvemet az elolvasásához, mert jobb szerkesztővel dolgozott, aki igényesen végezte a munkáját, és a borító is sokkal jobban tetszett, mint az előzőnél. De hogy pontosan mi tetszett benne, és mi nem, azt lentebb kicsit bővebben is kifejtem.


Figyelem!
Cselekményleírást tartalmaz!



,,– Nagyon vonzó – tette hozzá, mintha csak a gondolataimban olvasott volna.
– Egész vonzó addig, amíg meg nem szólal! – (...)”



Most nem írok rövid részletezőt, hogy pontosan miről is szól a könyv, mert a fülszöveg nagyjából elárulja a beltartalmat.

Ami tetszett…

Az alaptörténet az, amit legelőször meg kell említenem. Linett az elején nagyon szimpatikus, és öröm volt olvasni a gondolatait, érzéseit. Erős csaj,  aki sok szenvedésen ment keresztül, miközben az élete maga lett a földi pokol. Több trauma is érte, amitől másképpen állt a dolgokhoz. Ezek mind hozzátettek valamit a személyiségéhez, amitől kicsit közelebb éreztem magamat hozzá. Egyszóval, megkedveltem a stílusát, a talpraesettségét, illetve azt, ahogy kitartott. Sokkal szimpatikusabb lett, mint az első regény esetében Dolli karaktere. Jobban átjöttek a lelkében dúló érzelmi viharok, mint bármely más karakternél. Sajnáltam, de tudtam, simán túljut minden nehézségen.
Látszik, hogy a szerző sokkal másképpen állt a könyvhöz, mint az előző esetében, és jobban kidolgozta a karaktereit, illetve a cselekményt.
A borító színvilága volt az első, amit észrevettem. Ez keltette fel a figyelmemet, mert imádom, ezt a színösszeállítást. Az különösen szimpatikussá tette, hogy olvasható rajta a szöveg, és ez abból a szempontból remek, mert nem szeretem, ha nem tudom kiolvasni a címet vagy a szerző nevét. A Brad és Linett közötti barátság, illetve annak bemutatása fantasztikus ötlet volt az írónőtől, ahogy a Gabe és a lány közti érzelmek kialakulása, szócsatáik is színesebbé tették A sors hullámainak történetét.



Ami nem tetszett…

Most leírom, hogy ez a személyes, magán véleményem, amivel egyesek egyetértenek, másoknak meg pont ettől lesz a legkedvencebb könyve. Én így gondolom, így láttam, szóval ezzel nem azt akarom sugallni, hogy mindenkinek így kell véleményeznie, vagy eszerint kell megítélnie a regényt.
Na, szóval a legnagyobb problémám nekem elsőkörben azzal volt, hogy Linett legnagyobb elleségéből hirtelen a legjobb barátnője lett, ami számomra hihetetlenül hatott. Ekkora és ilyen hamar bekövetkező pálfordulás eléggé megszakította számomra az olvasás gördülékenységét. Lehet, hogy a valóságban létezik ilyen személy, de itt lassabban is bekövetkezhetett volna a változás, kisebb lépésekkel. A másik, ami kicsit kiakasztott, az maga Gabe és Linett szappanoperaszerű drámázása volt.


Hogy miért ajánlom másoknak a könyvet…

Azért ajánlom, mert ha tetszett az írónő előző regénye, annak ez is nagyszerű kikapcsolódást fog nyújtani. Könnyed, laza regény, erotikus pillanatokkal megfűszerezve, könnyen lehet vele haladni, mert olvastatja magát a regény, egyszerű nyelvezettel hozzá a szerzőstílusát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.