2020. április 7., kedd

Book Tag kihívás

Nagyon szépen köszönöm Borkának a kihívást.



1. Kedvenc műfajod. És miért ez? 

Egyértelműen a romantikus a válaszom, mert imádom az olyan regényeket, amelyben dominálnak a szenvedélyes érzelmek. Talán, ezért szeretem annyira a Romana és Júlia ponyvaregényeket.

2. Egy könyv, ami véleményed szerint csodálatos idézetek kimeríthetetlen tárháza? 

Sok ilyen van, de ha nagyon választanom kell, akkor Nagy Eszter: Életünk ​harcai

3. Magyar vagy külföldi írók? Melyiket olvasod szívesebben és miért?

 Is-is. Nekem nem az számít, hogy külföldi vagy hazai, inkább az, hogy a könyv tartalma képes felkelteni a figyelmemet, vagy sem.

4. Használsz bármilyen könyvjelzőt, vagy sarokhajtogató vagy? 

Könyvjelzős. Bármit képes vagyok befogni könyvjelzőnek pl.: boríték, takaró, stb...
A sarokhajtogatós módszer nem az én terepem.

5. Ha véletlenül a kedvenc sorozatodban találnád magad, és ismernéd a végkifejletet, mit tennél? 
Hagynád, hogy ugyanúgy történjenek a dolgok, vagy megváltoztatnád?

Ez egy nagyszerű kérdés. Legutóbb a Vissza a jövőbe című film megnézése után gondolkodtam el ezen. Szerintem, bármennyire is nehéz lenne megállni, de hagynám, hogy a dolgok ugyanúgy történjenek.

6. Az utolsó könyv, amit vettél?   

Hirtelen Rácz-Stefán Tibor: Élni ​akarok! című könyve jutott az eszembe.

7. Melyik könyv érintett meg eddig a legjobban? 

Idén a Jay McLean Kick ​Push – Lebegés című könyv. 

8. Könyv, amiben a legjobban csalódtál? 

Sok ember nem fog ezzel a válasszal szimpatizálni, de nekem a legnagyobb csalódást M. Robinson: El ​Diablo című könyve volt. Annyi sok pozitív véleményt olvastam róla. 

9. Melyiket szereted jobban: megvenni a könyveket vagy kölcsönkérni?

Őszintén, nem tudok dönteni. Szeretek kapni, venni, amikor tehetem és a kölcsön könyveknek is nagyon örülök, csak az utazókönyveknek nem. Rengeteg olvasmányt kapok szerzőktől,illetve mostanság a barátnőm anyukájától romantikus regényeket, amikre neki már nincs szüksége, nekem meg nincs helyem, így  miután elolvasom szépen megy vissza hozzá.

10. Véleményed szerint melyik a legjobb kötelező olvasmány?

Nekem egyik sem tetszett. Az Egri csillagokat szenvedésként éltem meg, és el sem tudtam olvasni. Hiába a legnagyszerűbb hazai mű, nekem kínzás volt, mert nem keltette fel a figyelmemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.