2020. április 28., kedd

Pókos Book Tag




1. Torzpókfélék: Nevezz meg egy olyan könyv(ek)et, ami(k)ben szerepel egy nem túl megnyerő külsejű, de abszolút szerethető karakter!
>  Edmond Rostand: Cyrano de Bergerac 
 
2. Csapóajtós pókfélék: Hagytál-e már félbe könyvet? Ha igen, melyiket és miért?
> Mazochista vagyok, és ha törik, ha szakad, végig olvasok bármilyen könyvet, kivéve az Egri csillagokat, mert azt első olvasásra képtelen voltam befejezni általános iskolában. 

3. Madárpókfélék: Nevezz meg egy könyvet, amit utazás közben olvastál.
> Baráth Viktória: Első tánc ~ Vonaton olvastam, és egy fickó folyton megzavart, így attól kezdve inkább zenét hallgatok utazás közben.

4. Lámpaernyős pókfélék: Nevezz meg egy olyan könyvet, amit éjszakába nyúlóan olvastál!
> M. G. Brown: Kavargó ​Rózsaszirmok ~ ez volt az első könyvem az írónőtől, és miközben olvastam a regényt, folyamatosan kérdésekkel bombáztam. Hajnai 4-5 után fejeztem be, de megérte.

5. Fojtópókfélék: Melyik műfajt/zsánert/témát nem szereted és miért?
> Sci-fi ~ Nem az én műfajom, és ha valaki megkeres ilyen könyvvel, inkább visszautasítom. Életemben eddig csak 4-5 ilyen regényt tudtam elolvasni, nem hiszem, hogy a közeljövőben nőni fog ez a szám.

6. Csodáspókfélék: Mi az ideális környezet számodra az olvasásra, ahol akár egy egész napot is végig bírnál olvasni?
>  Szoba, ágy vagy kanapé, kényelmesen bekuckózva egy jó könyvvel. 

7. Ugrópókfélék: Volt valaha olyan könyv/sorozat, ami annyira magával ragadott, hogy fanartot/fanfictiont/stb. készítettél hozzá? Ha igen, mit csináltál és melyik alkotáshoz?
> Nálam ilyen nem volt, és kétlem, hogy valaha is írnék. Inkább másoktól olvasok.

8. Zugpókfélék: Szoktál olvasás közben nassolni? Ha igen, mit?
> Ropi, keksz, gumicukor. 

9. Hamvaspókfélék: Melyik könyve(ke)t jelölnéd ki szívesen kötelező olvasmánynak, vagy írnád fel az iskolai ajánlott olvasmányok listájára és miért?
> Nagy Eszter: Életünk harcai ~ Engem nagyon megfogott, és a témáját jó, ha többen megismerik.

10. Farkaspókfélék: Volt valaha olyan könyv, amit sokáig „vadásztál”, vagy nehezen jutottál hozzá? Ha nem, akkor melyik könyv megjelenését vártad tűkön ülve?
> Jelenleg ilyen Cath Crowley: Szavak kékben ~ Még vadászom rá, és remélem, hogy előbb vagy utóbb sikerül beszereznem. 

11. Karolópókfélék: Melyik, számodra még ismeretlen szerző(k)től szeretnél még mindenképpen olvasni?
> Hosszú a lista, hiszen nagyon szíves a paletta, és bő a választási lehetőség. 

12. Csőhálós pókfélék: Hogy viszonyulsz a plecsnikhez/kihívásokhoz?
> Idén rákaptam a plecsnik gyűjtésére. Idén már több kihívásra is jelentkeztem, és nagyon boldog vagyok, hogy már 49-et sikerült begyűjtenem, amióta tag vagyok. Hozzá kell tennem, egészen eddig nem vettem komolyan, és hidegen hagyott, viszont idén változtattam a hozzáállásomon. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.