2019. szeptember 1., vasárnap

Back to School ~ BOOK TAG



Hamarosan itt az ősz, ezzel együtt sok diáknak kezdetét veszi a tanítás. Az interneten kalandozva találtam egy remek, sulival kapcsolatos kihívást, gondoltam én is kitöltöm. Ha van hozzá kedved, akkor csatlakozz te is!



1. Radír – Egy könyv, amelyet legszívesebben kitörölnél az emlékezetedből
Sokáig gondolkodtam azon, hogy melyik idén elolvasott regény volt az, amelyiket úgy igazán kitörölnék, és leginkább Tomor Anita ,,Sugar ​Daddy” című könyvére esett a választásom.

2. Füzet – Egy naplószerű könyv, amely valamiért megragadta a figyelmed
Pár hete kezdett el úgy igazán érdekelni Keri Smith ,,Nyírd ​ki ezt a naplót” című könyve. Bár az ára miatt eszemben sincs megvenni, hiszen túlságosan drágának találom ahhoz, hogy később tönkre tegyem, de remek ötletnek találom feszültséglevezetéshez. 


 
3. Fizikatankönyv – Egy tudományos könyv, amely tetszett
Sajnos nem szoktam ilyen könyvet olvasni, pedig kellene. Jelenleg nagyon érdekel J. R. dos Santos portugál író ,,Életjel” című regénye. A kötet a Tomás Noronha sorozat kilencedik része, és a Kossuth Kiadó jóvoltából jelent meg hazánkban.

4. Nyelvóra – Egy könyv, amit nem magyarul olvastál
Cora Reilly ,,Bound ​by Honor” című regényét eredeti nyelven olvastam, és a lehető legjobb hír, hogy hazánkban is megjelenik a mű. Egyenlőre nincs bővebb információ róla, csak annyi, a Könyvmolyképző szerezte meg a jogokat.

5. Ünneplőruha – Egy könyv, amelynek lenyűgözött a borítója
Természetesen azonnal Chiara ,,Pillangólány” című romantikus regénye jutott eszembe. Imádom.

6. Házi feladat – Az első könyv a várólistádról, ami eszedbe jut
Borbás Edina ,,Kék ​macska” című könyve. Érdekes a fülszövege, gyönyörű a borítója és sokan ajánlották már.  


7. Évnyitó – Egy könyv, amit egy eseménynek köszönhetően fedeztél fel
Krausz Emma ,,Osztálykép” című könyvével jártam így. Az esemény nem más, mint a 2018-as Könyvhét, mert ott láttam meg, és később elolvastam.

8. Őszi szünet – Egy könyv, amit már alig vársz, hogy elolvashasd
Leslie Potter ,,Ösztön”, amit leginkább várok, mert egyre jobban érdekel.

9. Osztálytársak – Egy könyv, amelyről egy barátodtól hallottál
Szerintem Greff Magdi ,,Húzós ​szerelem” könyvéről egy kedves írónőtől hallottam először, és utána kerestem rá az interneten a fülszövegre.

10. Sticky notes – Egy sorozat, amelyre felhívnád az emberek figyelmét
Sokáig gondolkodtam, melyik sorozatot írjam ide. Írtó hosszú tanakodás után választottam ki a Fekete Tőr Testvériséget. Nagyon jó a fordításuk, a történet is, a borítók fantasztikusak, csakúgy, mint a könyvekben lévő karakterek. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.