2019. május 15., szerda

Kérdezz-felelek Tímeával, az Uhu Box megalapítójával

Gyere és ismerd meg az Uhu Box-ot!




Kedves Tímea, mesélnél kicsit az Uhu Boxról

Az Uhu Box mostanra már nemcsak egy boxot jelképez, hanem egy márkát, vagy legalábbis ezt szeretném elérni. A havi boxok különböző, kézzel készített tárgyakat tartalmaznak, amelyek egy bizonyos könyves vagy filmes tematika köré épülnek. Igyekszem mindegyik tárgyat úgy megalkotni, hogy ne csak esztétikus, de hasznos is legyen. Most éppen egy kis átalakításon megy át az Uhu, de azt elárulhatom neked, hogy nagyon sok újdonsággal készülök. Az egyik, hogy a júniusi hónaptól kétféle Uhu Box közül lehet majd rendelni. Lesz Mini Uhu Box és Maxi Uhu Box, így aki először csak meg szeretné nézni, hogy mégis milyen termékek lehetnek egy ilyen DIY dobozban, kevesebb termékkel is rendelhet egy boxot.   


Honnét származik az ötlet?

Nagyon szeretek új dolgokat kipróbálni és mindig is kreatív voltam. Az új technikák teljesen felvillanyoznak. Úgy gondoltam, hogy ezt akár másokkal is megoszthatnám, és mivel imádok olvasni és filmeket, sorozatokat nézni, nem is volt kérdés, hogy milyen témák köré szeretnék tárgyakat készíteni. A bagolyka logót is én terveztem, mivel imádom őket, és amit jelképeznek. A többi pedig gondos megtervezések és tesztelgetések sorozata.

Milyen tematika alapján állítod össze a havi csomagokat?

Vagy kitalálok egy témát magam, de nagyon szeretem megkérdezni is, hogy mi az, amit szívesen megvásárolnának. Érdekel a követőim véleménye. A benne lévő tárgyakon pedig nem kell sokat gondolkozzak, mert mindig vannak új ötleteim, szerencsére. :)

Mennyi idő, mire elkészül egy?

Még így nem is számoltam ki, mivel mindig rendelésre készítem, és még nem történt olyan, hogy egy hónapban egyet rendeltek volna. De ha csak úgy belegondolok, akkor 2 nap, mire minden elkészül teljesen, a kezdetektől a végső csomagolásig.

Egyedül vagy csapatban dolgozol?

Jelenleg még egyedül készítem az Uhu termékeket. Párom sokat segít a weboldallal kapcsolatban, ami óriási segítség számomra.
  
Mi volt a legnagyobb élmény, ami ért az Uhu Box indulása óta?

Huh, nagyon sok ilyen volt, aminek nagyon tudtam örülni. A sok visszajelzés, hogy tetszett nekik, amit csinálok, ez mindig arra sarkall, hogy jobb és jobb legyek. Bár egyet kiemelnék, az, mikor a Youtube-on megláttam egy Uhu Box-os unboxing videót, az leírhatatlan volt. Láttam a reakciókat, és örülök minden véleménynek, legyen az pozitív vagy negatív is. Ez a felkérés is nagyon feldobta a napomat. :D

Mit lehet tudni a júniusi dobozról?

A témáját Insta sztoriban szavaztattam meg, és a nagyobb szavazatot az Árnyvadászos Uhu Box nyerte, nagy fölénnyel. Így e téma köré fognak épülni a benne lévő tárgyak. Ahogy már leírtam az első kérdésnél is, júniustól kétféle doboz közül lehet majd választani. Az egyik doboz a Mini Uhu Box nevet kapta, amelyben három kézzel készített termék található, a másik pedig a Maxi Uhu Box, amelyben 5-6 kézzel készített termék lesz. Az Uhu Box-okat június 1. és 10. között lehet majd lefoglalni a www.uhubox.hu oldalon.

Magyar könyvek is bekerülnek majd?

Jelenleg még könyvek nincsenek az Uhu Box-okban, lehet, hogy idővel lesznek.



Köszönöm szépen a felkérést, és örömmel válaszoltam a kérdéseidre.

Timi, az Uhu Box megalkotója



Hamarosan elindul egy játék, aminek a nyereménye egy exkluzív Uhu Box lesz. Érdemes lesz figyelni az oldalt --> https://www.facebook.com/krvilaga/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.