2018. december 14., péntek

Hazánkban is megjelenik Brittainy C. Cherry The Gravity of Us című könyve





Jövőre jelenik meg a Libri gondozásában Brittainy C. Cherry "The Gravity of Us" című könyve, H. Prikler Renáta fordításában. Az "Elements - Az vagy nekem" sorozat újabb különálló kötete előreláthatóan 2019. február 6-án fog megjelenni és a "Gravitáció" címet kapta. Bár ezt a regényt még nem olvastam, de sok jó véleményt kapott. Örülök, hogy a kiadó megmaradt az eredeti borító mellett, és nem sok változtatást eszközölt rajta. Én már nagyon várom.




Brittainy C. Cherry 
Gravitáció (Elements - Az vagy nekem 4.)

Engem ​az érzelmeim vezéreltek, ő fásult volt és közönyös. Én álmodoztam, ő rémálmokban élt. Én gyakran sírtam, neki nem voltak könnyei.
Bár jégből volt a szíve, voltak röpke percek, amikor összekapcsolódott a pillantásunk és megláttuk egymás lelkében a titkokat, és amikor az ajka megízlelte a lelkemet mardosó félelmeket, én pedig magamba szívtam az ő fájdalmát. Néha még azt is elképzeltük, milyen lenne egymást szeretni, de a közénk furakodó, csúf valóság rendre a földre kényszerített minket.
Nem tudta, hogyan kell szeretni, és ugyanezt rólam is el lehetett mondani. Mégis… ha esélyt kapnék arra, hogy újra szerethessek, ismét őt választanám.
Még akkor is, ha tudnám, hogy fájni fog. Még akkor is, ha újra és újra földhöz vágna bennünket a gravitáció.
Lucy és Graham szívbe markoló története megmutatja, milyen az, amikor a szavak már nem elegendők. Ami segíthet, az egy ölelés, amiben a lelkek érintkeznek, és egy tekintet, ami többet mond bármely szónál. Olyankor beszélnek igazán – azon a nyelven, amit a legjobban értenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.