2017. december 31., vasárnap

Ég veled 2017 és üdv neked 2018

Ég veled 2017 és üdv neked 2018




Tavaly óta nagyon sok minden változott. 
A blogom elérte a 10 ezer megtekintést, és azóta már a 28 ezret is meghaladta. Annyira örülök, hogy ennyien kattintottak rá.





 Több, mint harminc írót és írónőt sikerült idén megismernem. 
Szerencsém volt személyesen találkozni Tomcsik Nóra írónővel, Mason Murray íróval és a legemlékezetesebb első talim Baráth Viktóriával volt, amire több hónapig kellett várnom.

*-*-*

Több Nr.  * Író * Blogger * Olvasó - Egy Helyen találkozón is megfordultam, ami hatalmas élmény volt számomra.
Nem csak azért, mert olyanokkal találkozhattam, akik annyira szeretik a könyveket, mint én, hanem mert nagyon sok írót, bloggert és olvasót megismerhettem a rendezvények által, akikkel azóta is jóban vagyok.



Örök emlék marad számomra mindegyik, és nagyon remélem, hogy 2018-ban még több Imádom a könyveket rendezvényen lesz alkalmam megjelenni. 
 *-*-*

 Az egyik ÍBO talin ismertem meg a VIHÁNCOS DUÓt.


Ez a kedvenc számom tőlük és már vagy ezerszer meghallgattam :)

*-*-*

Jártam barátnőmmel Múzeumok Éjszakáján is, ami szintén hatalmas élmény volt. 
Mélyen magamba  szippanthattam a kultúrát. 
Igaz, hogy nem volt olcsó a belépő, de megérte. 




Életemben először voltam kortárs balett előadáson, szintén a múzeumban. Sajnos arról nem csináltam képet. 
Talán jobb is, mert nem hiszem, hogy megoszthatnám úgy, hogy ne tiltson le facebook. 

*-*-*

Életemben először sikerült 200 könyvnél többet kiolvasnom.





*-*-*


Voltam ÁLOMGYÁR TURNÉN Zalaegerszegen. 




Az angyalkák mellett találkozhattam újra Rona Fire írónővel :) és személyesen megismerhettem Carrie Cooper írónőt is. 

*-*-*

Több ember karácsonyát tettem kicsit boldogabbá Álomgyári novellákkal és könyvjelzőkkel.





*-*-*


Az én karácsonyom is könyvekben bővelkedett :) 




*-*-*

Idei első reci könyvem az Álomgyárnak köszönhettem, akik megajándékoztak  Sabi Hegymegi Lépésről lépésre a csúcsra című könyvével.




*-*-*

Augusztusban elindult a cuki blogos történetem a Megélt életek.










Instagram : laurarbakos0408

*-*-*

 Fogadom, hogy amiket 2017-ben nem tudtam megvalósítani írás terén, azt 2018-ban megfogom.

*-*-*

 2017 legjei számomra --->




3. Legizgalmasabb könyvsorozat --> Sylvia River : Reményhajsza sorozat 


5. Legjobb magyar író idén számomra --> L. J. Wesley

6. Legjobb magyar írónő idén számomra holtversenyben -->  T. C. Lang  és Mimi Taylor




Ég veled 2017 és üdv neked 2018



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.