2017. december 20., szerda

Szurovecz Kitti : A sokszívű idézetek

Szurovecz Kitti : A sokszívű idézetek






Első mondat : ,,Két csík."

*-*-*

,, A cikkek és képek kavalkádja nem más most számomra,
 mint színes, összefolyó massza."

*-*-*

,,Persze, könnyű mondani: az egyiket dobjam el és éljek boldogan a másikkal, vagy hajítsam el mindkettőt és kezdjek új életet egy harmadikkal. Mégis minek, könyörgök? Hiszen mindkettőt szeretem, és élvezem így az életem."

*-*-* 

,, Önmagamnak az elmúlt három évben olyan jól megtanultam hazudni, hogy már el is hittem a mesémet, miszerint a két életem más-más világban vagy, ha úgy tetszik, két, párhuzamos dimenzióban zajlik. "

*-*-*

,, Ha ilyen hosszú időn át képes voltam hazudni, ez a mai nap már nem számít."

*-*-*

,, Gyűlölöm, ha Annuskának szólítanak, egy harmincéves nőt már csak a szerelme becézgessen. Vagy a szerelmei."


*-*-*


,, Fékeznem kellene, megállni egy kicsit ebben a nagy kuszaságban, hogy a lelkem is utolérje végre a testemet."


*-*-*

,, Mintha megállna az idő itt, a padon, mintha elakadt volna az életem, mintha légüres térben léteznék mindaddig, míg valaki meg nem fogja a kezem és tovább nem vezet az úton."

*-*-*

,, Kamilla néni sosem fáradt azzal, hogy a kedvemért átalakítsa a kacatok tárolására is szolgáló vendégszobát. Sötét, komor koloniál bútorok, megsárgult csipketerítők, koszos díszpárnák, poros porcelánok a polcokon és az egyszemélyes heverő, 
amelynek éjszakánként a hátamba álltak a rugói."

*-*-*

,,Csakhogy az élet nem ilyen"

*-*-*

,, Figyeltem a fűszálak suhogását a szélben, 
a nagy, barna baglyot, ami ott pislogott egy tölgyfaágon. Figyeltem a város hangjait, az autók morajlását, a sírkert kerítése mellett elszáguldó motorok bőgését. Figyeltem én még a felhők vonulását is az égen, hogy hátha érkezik anyutól egy különleges, kódolt üzenet, de soha nem jött semmi."

*-*-*

,, (...) az őszinteséget nem mindenki bírja ki, van, aki belehal."

*-*-*

,, Könnyen lehet, hogy a poliamoria magasabb szintű elfogadásra és önzetlenségre neveli az embert."

*-*-*

,, Azzal, hogy valakinek hazudsz, elveszed tőle a lehetőséget, hogy döntsön az életéről. Te döntesz helyette, és ez több, mint etikátlan."

*-*-*

,, Ekkor azonban körülnézek, és arra leszek figyelmes, hogy Laura hosszú fekete hajú, zöld szemű barátnője a korlátnak támaszkodó Márkra fonódik, és úgy csókolóznak, hogy percekig észre sem vesznek bennünket. Iszonyatosan zavarba jövök, Ritát figyelem, aki a párocskát bámulja, méghozzá valami különös, természetellenes nyugalommal. Az amerikai vígjátékokban ez az a jelenet, amikor a feleség hatalmas cirkuszt rendez, de minimum megfogja az első, keze ügyébe kerülő vázát és széttöri a férje fején. Rita arca ezzel szemben derűs, már-már mosolygós, amint előrébb lép és finoman megérinti Márk karját, aki erre végre kihúzza a nyelvét a párductestű lány szájából. Kedélyesen a feleségére mosolyog, mintha mi sem történt volna."

*-*-*

,,Azért vagy jól, mert az igazság felszabadít. Mert végre az lehetsz, aki vagy"

*-*-*


Ide kattintva megtudjátok rendelni ----> book24.hu - Szurovecz Kitti : A ​sokszívű

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.