2018. január 7., vasárnap

Kedvenc filmek / Movie tag

Kihívás Part 1

 Kedvenc filmek / Movie tag



1. Melyik volt az első meghatározó film, amit láttál? 

  - Az első ilyen film a Taxi első része volt. Én az a generáció vagyok, aki azon nőtt fel.

*-*

 2. Mi volt az utolsó film vagy sorozat, amit láttál?

- Boldog halálnap volt.

*-*

3. Mik a kedvenc filmjeid?  

 - Nagyon sok kedvenc filmem van. Filmek terén pontosan olyan vagyok, mint a könyveknél.

*-*

4. Te milyen műfajú filmben lennél karakter? 

- Romantikus :) és csak a romantikus. 

*-*

 5. Ki játszana téged egy filmben? 

 
 - Csak is Cara Delevingne játszhatna engem, más szóba sem jöhetne a szerepre.

*-*

 6. Mi a top 3 kedvenc sorozatod?

- Így jártam anyátokkal, Skam, Kemény motorosok, Sherlock(Benedict Cumberbatch egy fantasztikus színész, és számomra sokkal jobb Sherlock, mint Jonny Lee Miller)
 

*-*

 7. Mi idegesít legjobban egy filmben? 

- Ha borzasztóak a színészek, és amit át akarnak adni számomra, mint néző az olyan távol áll tőlük, mint Makó Jeruzsálemtől. Kiakasztó tud lenni.

*-*

 8. Mi az a film vagy sorozat, amit soha nem fogsz megnézni? 

- Az összes horrorfilmet. Az életem nélkülük is kész horror, nem kell még a vérengzés.

*-*

9. Melyik színésszel, színésznővel vagy filmrendezővel találkoznál szívesen? 

- Cara Delevingne,  Emma Stone, Ryan Guzman, Ryan Gosling és Ryan Reynolds :) Őket imádom, és nem tudok választani.

 *-*

 10. Mi az aktuális kedvenced, amit most láttál, vagy most szeretnél megnézni? 

 -  Az aktuális A szépség és a szörnyeteg :) minden változatban imádtam. Igazság szerint a Vincent Cassel féle kutymókos verzió néha-néha kiverte nálam a biztosítékot, de még tűrhető. 


**-**-**-**-**-**-**

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.