2017. december 18., hétfő

Gergely Melinda : Új ​életre ébredve

Gergely Melinda 
Új ​életre ébredve
Fülszöveg:

Csupán néhány embernek adatik meg az a lehetőség, hogy tiszta lappal, elölről kezdje az életét. A fiatal és gyönyörű lány már akkor tudja, hogy egy egészen új életre nyitotta ki a szemét, amikor felébred a hatalmas, isten háta mögötti birtokon. Emlékek nélkül, összezavarodva teljesen rá van utalva a megmentőjére, Krisztiánra. Egy komor és megkeseredett férfira, aki csúf arca ellenére szinte első perctől kezdve beférkőzik a lány szívébe.


Kiadó : Colorcom Media
Kiadási év : 2016
Kedvenc karakter(ek) : Jázmin, Krisztián, Gergő, Magda,
Utált karakter(ek) : Vilmos
Magyar, kortárs, romantikus, regény, 
Olvastam: IGEN.
Ajánlom? : Igen!!!!



*-*-*



Véleményedet megírhatod üzenetben, vagy ide--> <3
Moly.hu -->  moly.hu - Gergely Melinda : Új ​életre ébredve
Szerzői oldal : facebook : Gergely Melinda


Történet. 5/5*****


Borító:10/8***


 Idézet:


 ,,– Miért épp „A szépség és a szörnyeteg”-et választottad?
– Csak erre az egy mesére emlékszem – válaszolt Jázmin
elgondolkodva.
– Vajon miért? – kérdezte ironikusan Krisztián. – Miattam,
nem igaz? Engem is egy ilyen szörnyetegnek látsz... – mosolygott
keserűen.
– Ne mondd ezt, kérlek! – mondta a lány könnybe lábadt
szemekkel, és megsimogatta a férfi sebhelyes arcát, de ő elhúzó-
dott. – Te nem vagy szörnyeteg...
– Ahogy ő sem volt az – felelt a férfi határozottan."



*-*-*

,, Végül is az egész csak arról szól, hogy nem minden az, aminek látszik, 
és hogy nem lehet valakit megítélni csupán a külseje alapján. 
Minthogy a szörnyeteg is legbelül egy herceg volt,
ugyanúgy lehet egy herceg is belül szörnyeteg."

*-*-*

,,– Ugye már nem is félsz?
– Melletted semmitől sem félek – suttogta a lány, aki még
mindig nem tért magához a kábulatból."

*-*-*

,,Vajon képes lesz -e valaha közel kerülni ehhez az emberhez,
akinek jó és nemes szívét beárnyékolja az a rengeteg bánat, kétely
és csalódás, amely a szemeiben tükröződik?"


Több idézetért kattints ide ---> Gergely Melinda : Új életre ébredve idézetek



*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*


Ide kattintva meg is vehetitek --> colorcom.hu - Gergely Melinda : Új életre ébredve



Jó olvasást! 

Saját véleményem a könyvről :

Gergely Melinda Új életre ébredve című könyve egy modern szépség és a szörnyeteg regény. 
Izgalmas, romantikus, mégis szívfájdítóan megindító.
Pár héttel ezelőtt kaptam meg a könyvet, és csak karácsonykor akartam elkezdeni. Nem tudtam megállni, hogy ne olvassak bele, pedig nagyon próbálkoztam. Elkezdtem és képtelen voltam abbahagyni. Csak olvastam, a lapok meg fogytak.
Már régebben olvastam belőle részleteket. 
Bevallom, akkor még nem tetszett a történet. Most már más véleményen vagyok róla. 
A történet ott veszi fel a fonalat, hogy egy fiatal nő felébred egy teljesen idegen szobában, emlékek nélkül. 
Itt még nem éreztem akkora párhuzamot közte és a mese között, de ahogy haladunk tovább megismerjük a ,,szörnyeteget". 
Krisztiánnak nem csak az arca, de a szíve is sebzett lett.
Hogy mi történik velük, azt nem árulhatom el.
A történetet a mellékkarakterek is színesebbé tették. 
Ajánlom azok kedves olvasóknak, akik imádják a romantikát, a szenvedést és kíváncsiak egy igazán érdekes történetre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.