2019. április 20., szombat

Hallie Nadal : Megmajmoltak ​ébredése


Hallie Nadal
Megmajmoltak ​ébredése



,,Hallie kissé kényszeres, de megkapó jelenség. Egyetlen vágya: egy férfi. Amikor négy marcona gengszter betuszkolja őt egy BMW hátsó ülésére, félő, hogy vágya túlzott mértékben teljesül. Szorult helyzetében kiderül, mit érnek az évtizedes barátságok. Ám azt is jó volna tudni, mit akar Hallie-től a jóképű nyomozó.
Nem ajánlom a könyvet azoknak, akik kizárólag a magas irodalmat kedvelik. Ez egy közvetlen stílusban megírt, fordulatos történet azok számára, akik szórakozás közben új dolgokkal is megismerkednének.”




Írta: Hallie Nadal
Kiadó: Colorcom Media
Kiadási év: 2017
A szerző hivatalos oldala --> Hallie Nadal könyvek


Először egy rendezvényen találkoztam Hallie Nadal Megmajmoltak ébredése című könyvével, ahol pár oldalt elolvastam belőle. Sokáig motoszkált bennem, és végül a fülszöveg vett rá arra, hogy kézbe vegyem. Legjobban az érdekelt, vajon hogyan függ össze a cím és a regény cselekménye egymással. Erre választ is kaptam.   
Végül mégis félretettem egy kis időre, egészen eddig a napig, míg újra szembe nem találtam magam vele. Talán a borítója miatt határolódtam el tőle. Passzol a történethez, és jól vissza tudja adni a tartalmat, mégsem nyerte el a tetszésemet. Van benne valami, ami inkább eltántorítana tőle, ha ezen alapon választanék olvasmányt. Ez volt az első regényem az írónőtől, ezért nem voltak vele kapcsolatos negatív élményeim, ami meggátolt volna abban, hogy belemélyedjek az Álnok érdek első kötetébe.
Na, de mindezt félretéve, nézzük magát a könyvet és a beltartalmát!


Figyelem!
Cselekményleírást tartalmazhat!



,, Egyre erősödött a nyomás a gyomromban a gondolatától is, hogy perceken belül találkozom a barátnőimmel.”


A történet elején megismerjük a csinos, fiatalos Hallie-t, aki a régóta nem látott barátnőivel készül találkozni. Nekem először furcsa volt, hogy a könyv írónőjének ,,neve” megegyezett a karakterével. Ezen hamar túl tudtam tenni magam, és még egy kicsit szimpatikussá is tette számomra. Szóval, megismerjük a négy barátnőt – Hallie-t, Shelát, Lolát és Debrát –, akiknek fontos szerepük lesz a dolgok alakulásában. Az is kiderül, hogy egykor ők együtt dolgoztak ápolónőkként, és így ismerkedtek meg egymással, viszont Hallie és Lola otthagyta a kórházat, hogy más területeken szerezzenek tapasztalatokat. Utóbbi hozzáment feleségül egy gazdag férfihoz, amit Nadal többször is kihangsúlyozott, és fontos is lett a továbbiakban, csak az elején még nem tudtam az okát. Hatalmas piros pont érte a szerzőnek!

,, ‒ Nem a pénze miatt mentem hozzá Paulhoz.
‒ Ugyan már, szivi! Jártál valaha csóringer pasival?
‒ A csóró meg a nagyszerű nem szinonimák, tudtad?”

Azért gyűlnek össze, hogy megünnepeljék Shelát. Akkor kezdődnek a bonyodalmak. Idegen alakok elrabolják Hallie-t, aki kénytelen a vendégszeretetüket élvezni. A férfiak bűnözők, és akarnak valami olyat, ami nincs Hallie tulajdonában. Erről bővebben nem mesélek, mert ez adja meg a főcsavart a történetben. Emiatt is megérdemel a könyv szerzője egy piros pontot, mert a végén erre sem számítottam, és még sejthető sem volt.

,,– Kezdem azt hinni, hogy te csak lustaságból nem gondolkodsz.
– Ez most dicséret vagy bunkóság?”

Itt-ott volt egy pár humoros megnyilvánulás, de leginkább a majmok érdekeltek a legjobban. Az a szál tetszett a leginkább, és egy picit elkeseredtem attól, hogy kevés oldalba sűrítettek bele mindent. A kutatás leírása, megfogalmazása sokkal érdekesebb volt, arról olvastam volna még.

Ami tetszett benne:

– A karakterek: Hallie karakterével hadilábon álltam, mert szimpatikus volt, de olykor idegesített is. Vegyes érzelmeket váltott ki belőlem.
– Maga a történet: Nagyon tetszett nekem az alapja, amire építkezett az írónő, és kisebb-nagyobb hibáktól eltekintve elég jól élvezhető kikapcsolódást nyújt az olvasók számára.
– Nem kiszámítható: Sok könyvnél az elején érezhető, hogy ki áll a dolgok mögött, sőt néha még az indokot is könnyű kitalálni. Hallie könyvében csak a vége felé álltak össze a mozaikok.
– Az ötletes csavarok: Pörgőssé tették a cselekményt. Bár nagyon kevés oldalban, de sok jó ötlettel megspékelt, izgalmas történetet kaptam.


Ami nem tetszett benne:

– Túl rövid: Bármennyire ötletes, és bármennyire jól átjött a mondanivaló, ahhoz kevés volt, hogy minden rendesen kidolgozott legyen, ettől meg összecsapott hatást keltett bennem. Egy picit elvette attól a kedvem, hogy folytassam, mégis úgy érzem, tudni akarom, mi történik Hallie-val.
– A szerelem: Sok minden mellett annyira eltörpült a romantikus szál, hogy a végére totálisan feleslegesnek éreztem bele. Ha kicsit hosszabb lett volna, akkor erre is jutott volna idő, de így semmi jelentőségét nem éreztem.

Összegezve:

Bátran ajánlom másoknak is a könyvet, mert egyszer igazán megéri elolvasni. A folytatásáról nem tudok nyilatkozni, azt még nem olvastam, de tuti nem hagyom ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.