2018. június 22., péntek

Mohini babái, avagy csodák az interneten


Mohini babái, avagy csodák az interneten



Lassan több mint egy éve figyeltem fel egy különleges oldalra. Éppen bejegyzéseket olvasgattam, amikor megláttam az egyik ismerősöm megosztását. Akkoriban még nem igazán keltette fel a figyelmemet, viszont ahogy teltek a napok, és egyre többször jött szembe velem ugyanaz az oldal, akkor határoztam el, megnézem, mi is az. A kíváncsiságom végül kifizetődő volt, mert hatalmas csodára leltem, amit muszáj megmutatnom másoknak is.




Szerintem életem egyik legjobb döntését hoztam azzal, hogy rákerestem a Mohini babáira. Az oldalra felkerült képeket figyelve, még a szám is tátva maradt a döbbenettől. Egyszerűen képtelen voltam elszakadni a csodálatosabbnál is csodálatosabb babáktól, amiket nézegettem. Nincs rájuk szebb szó, mint a gyönyörű, és még ez sem írja le teljesen azt, amit gondolok róluk. Azt hiszem, erre mondják, hogy szavakkal leírhatatlan. Hiába múltam el 21 éves, még mindig ugyanolyan lelkesedéssel vagyok képes imádni az ilyen, gyermekeknek készített drágaságokat, mint kiskoromban. Nincs mese, levett teljesen a lábamról, és szerencsére nem csak engem. 



Pár hónappal később a családom új taggal bővült. A nővéremnek kislánya született, és a legfantasztikusabb ajándékot akartam neki adni. Mivel minden szükséges holmit, tárgyat beszereztek, így gondoltam, valami emlékezeteset adok a picurkának. Nem sokat gondolkodtam azon, hogy honnét legyen, inkább azon agyaltam, hogy babát vagy manót rendeljek. Végül utóbbi mellett tettem le a voksom, és végül meg is lett a legaranyosabb. :-D
Lánybabának ideálisnak találtam, mivel nincs rajta olyan anyag, amit könnyen le tud nyelni. Először fogalmam sem volt, mégis melyiket válasszam a rengeteg lehetőség közül. Mivel egyediek, így tisztában voltam vele, két ugyanolyant nem tud készíteni a tulaj, viszont hasonlót, vagy még annál is gyönyörűbbet igen. Igazam is lett. Kisebb keresgélés után megtaláltam a nekem tökéletes kis manócskát. Miután meg volt a manócska, utána a színben kellett egyeztetni. Több szín közül választhattam, és én a rózsaszín mellett tettem le a voksom, bár a piros is nagyon ott volt a lehetőségek között, csak úgy, mint a lila. A bő választék között ti is válogathattok. 


 

Végül mégsem karácsonyra rendeltem meg a kiválasztott manót, hanem kicsivel később. Jól sejtettem – és később az oldal tulajdonosától megtudtam -, hogy karácsonykor rengeteg rendelést kapott. Én is, csak úgy, mint sokan mások, remek ajándékként gondoltunk rá, aminek az aprócska gyermekektől az idősebbekig bárki örülhet. Például én is örültem, amikor megjött a csomag. Leírhatatlanul boldog voltam, és másoknak is tetszett, akiknek megmutattam.





Ahogy teltek a napok, hetek és hónapok, végre rászántam magam, hogy írjak az oldalnak. Azóta az unokahúgom már megkapta a drága meglepetését, aminek nagyon örült. Végül az lett a húsvéti ajándéka.







Ha ti is szeretnétek ilyen gyönyörű babát vagy manót a gyerkőcnek, akkor nincs más dolgotok, mint írni ide –> Mohini babái 

Csak ajánlani tudom, mert nemcsak a képeken, de a valóságban is meseszépek.
 Engem megnyert magának, és biztos vagyok benne, hogy még rendelni fogok tőle. 


*A képek felhasználása engedélyköteles!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.