2017. október 1., vasárnap

Árvay Gréta : Elmerülve (+18)

Árvay Gréta 
Elmerülve
 (A Mystique-Club)


Fülszöveg:


A titokzatos Árvay Gréta erotikus regénye egy szimultán történetfüzér. Budapesti figurákat látunk bolyongani a városi dzsungelben, embereket, akik nagyon különböző társadalmi helyzetből érkeznek, nagyon különböző életélményeket cipelnek magukkal, és nagyon különböző problémákkal küzdenek, de egyvalami közös bennük. Problémáik megoldását (vagy egyszerűen csak vágyaik beteljesülését) egy swingerklubban, a Mystique-ben találják meg. Egymásban elmerülve oldódnak fel feszültségeik. Otthontalanságuk otthona a ház – ahol egymásnak esnek. A háttérben zátonyra futott párkapcsolatok, kiégett sikeremberek, törtető libák és érzékeny művészek hol könnyeden derűs, hol nagyon is drámai sorstörténete.
Árvay Gréta ELMERÜLVE című regénye egy örvénylő, buja bacchanália.


Kiadó : Athenaeum
Kiadási év : 2015
Kedvenc karakter(ek) : Anna, Zsolt, Botond, Zalán, Júlia, Gábor, Zsófi, Lilla,
Utált karakter(ek) : -------------
Magyar, kortárs, erotikus, romantikus, tabu,
Olvastam: IGEN.
Ajánlom? : Igen!!!!







*-*-*

Véleményedet megírhatod üzenetben, vagy ide--> <3
Moly.hu -->  Moly.hu - Árvay Gréta : Elmerülve
Szerzői oldal : --------------


Történet. 5/5*****
Borító:10/7**

Idézet:


,, A klubban egyedül vagy. Akkor is, amikor éppen melletted, rajtad, benned vannak. Mert mindenki idegen. Az is, akit ismersz, akivel nap mint nap megosztod az életed. A klubban mindent eltakar a félhomály, az orrodba erős, fűszeres szagok kúsznak, a sóhajod, a kiáltásod, a nevetésed visszaverik a falak. 
De ha sírsz, azt nem hallja senki. Mégis, tengermélyen és megfogalmazhatatlanul, a klubban mintha otthon lennél."


*-*-*

 ,,– Mit számít? Ez egy swingerklub, nem társkereső."

 *-*-*
 
,,Nincs rajta mit szépíteni: ugyanolyan szarul nézek ki, mint ahogy érzem magam."

*-*-*

,, – Tudom, hogy nincs kedved beszélgetni, de nem érdekel – hallatszik a kagylóból, nekem pedig a hangulatom ellenére muszáj elvigyorodnom.
Ez mindig így volt közöttünk: Kriszta volt a tank, én pedig a tapintatos, megfontolt (mondjuk ki: lúzer)."

*-*-*

,, Egy teljes éve nem volt férfikéz a lábaim között, hogy más testrészekről ne is beszéljünk."

*-*-*

,, Lassan a takaró alá kúszom. Mintha minden mozdulat egy kérget morzsolna le rólam, mintha ezeréves fa volnék, amit már benőtt a gomba és a moha. Ahogy közeledem Annához, hirtelen úgy érzem, ez a legnehezebb út, amit valaha meg kell tennem, de ennek a végén vár a legnagyobb jutalom is. Végre elérek hozzá, a teste az enyémhez olvad, mintha mindig is oda tartozott volna, a lágysága kitölti a keménységemet. Csendben fekszünk a félhomályban, nem emlékszem, mikor éreztem ilyen békét utoljára"

*-*-*

,, Megint elcsodálkozom rajta, hogy tud a feleségem a legnagyobb lelki nyugalommal beverni egy Deluxe McRoyal-menüt nagy krumplival és kólával az éjszaka közepén, és hiába tudom, hogy hetente háromszor keményen edz, akkor is kész varázslat, hogy totál nem látszik rajta. Én meg itt szenvedek a cézársalátámmal, a pultosok el is röhögték magukat, amikor enni kezdtünk, szerintem fordítva tippelték meg az adagokat."

*-*-*

,, Hivatalosan is klisé lett belőlem: ötvenes, még mindig vonzó, sikeres orvos, aki egymás után dönti meg a huszonéves lányokat."

*-*-*

,, Mikor a szemébe néztem, egy darabig állta a tekintetem, aztán megint megrebbent a szemhéja, én pedig sietve továbbindultam, kevésbé nyugtalanító tekintetű nők felé, akiknek a teste ugyanott van, ahol a lelke, vagy éppen az utóbbit nem is hozták magukkal, esetleg kint hagyták a ruháikkal együtt az öltözőszekrényben." 
 

  Ide kattintva meg is vehetitek --> bookline.hu - Árvay Gréta Elmerülve (A Mystique-Club)



Jó olvasást! 

Saját véleményem a könyvről :

Az egyik barátnőm miatt figyeltem fel Árvay Gréta Elmerülve című könyvére.
A borító nem nyerte el a tetszésemet, viszont a fülszöveg megfogott. 
Több karakter szemén keresztül látjuk az eseményeket, 
amelyek a klubon belül és kívül zajlanak.
 Különböznek egymástól,  mégis van bennük egy közös pont, méghozzá a
 Mystique, ami egy swingerklub.
Mindig is szerettem a tabu témákat feszegető könyveket, ezt meg pláne imádtam.
 Jó volt olvasni Zsoltról és a többiekről.
Mindenkiben volt valami, ami élethűvé tette számomra a szereplőket.
 Kicsit úgy éreztem olvasás közben, mintha én is ott lettem volna abban a klubban. 
 A swinger mint központi elem nem ismeretlen számomra, mert már több hasonló témájú könyvet olvastam, amelyekről szintén írtam bejegyzést
 Ide kattintva megtekinthetitek --> Vivien Moss - A szabad akarat játéka
 Ha nem tudjátok, mit olvassatok, akkor bátran ajánlom mindkét könyvet, viszont az erotikus tartalom miatt szigorúan csak 18 év felettieknek.
Egy teljesen más világ, ahol mindent szabad, de semmi sem kötelező.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.