2017. szeptember 25., hétfő

KR- ViLáGa játék :D


Kedves Olvasók! Játékra fel! 

Mivel a blogom elérte a bűvös 20 ezer kattintást, ezért játékkal érkeztem :*
Figyelem, a megoldásokat PRIVÁT üzenetben kérem ide ---> KR-ViláGa - Könyvek, amiket ajánlok
 hogy mindenkinek legyen lehetősége önállóan megoldani a feladatokat!


 


Egy ÍRÓ nevére és Egy KÖNYV címére vagyok kíváncsi. 
FIGYELEM, A KÖNYVET NEM AZ ÍRÓ ÍRTA.
 

A válaszokat megtaláljátok a blogomat böngészve!
A játék nyertese egy limitált KR-ViLáGa bögrével és sok-sok dedikált könyvjelzővel lesz gazdagabb


1. Információk az íróról:
- Egy fiatal hölgyről van szó.
- Első megjelent kötete egy sorozat nyitódarabja.
- Eddig két könyve jelent meg, amelyek egymástól eltérő műfajban íródtak.



2. Információ a könyvről: - A kedvenc idézetem belőle:
,, Azt mondják, a szerelemben az egyik fél mindig jobban szereti a másikat. És most én voltam az az egyik fél.” 


 
A játék határideje: OKTÓBER 31. 



JÓ JÁTÉKOT KÍVÁNOK!
CSAK MAGYARORSZÁGRA POSTÁZUNK, ÉS A FACEBOOK SEMMILYEN FORMÁBAN NEM TÁMOGATJA A JÁTÉKOT.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.