2017. október 24., kedd

Diana Landry · Levia Anne : Bosszú ​édesen


Diana Landry · Levia Anne 
Bosszú ​édesen 

 

Fülszöveg:

Ethan Cromptont, a sikeres üzletembert csak az érdekli, hogy élete álmát valóra válthassa. Bárkin képes átgázolni a célja eléréséhez.
Marion Carternek az édesapja jelenti a családot. A lány szemében az összetartás mindennél előbbre való. Egy rossz pénzügyi döntés következtében egyszerre veszíti el az édesapját és az otthonát, ami a Crompton Vállalat kezébe kerül. Marion megesküszik, hogy megfizet Ethannek az őt ért veszteségek miatt.
Két idegen, akik között nem létezik földrajzi távolság, mégis egy világ választja el őket egymástól. A sors fintoraként Marion és Ethan élete újra keresztezi egymást, de a fiatal nőben a gyűlölet helyett megmagyarázhatatlan vonzalom ébred a férfi iránt. Valami azt súgja neki, Ethan nem is annyira rideg, és kegyetlen, mint amilyennek látszik.
Vajon mi ér többet, a pusztító bosszú, vagy a szerelem, amelyre akár egy boldog élet épülhet? Kiderül Diana Landry és Levia Anne lebilincselően izgalmas, romantikus regényéből!



Kiadó : Publio
Kiadási év : 2017
Kedvenc karakter(ek) : Marion Melody Carter, Ethan Crompton,
Utált karakter(ek) : ---------
Magyar, kortárs, romantikus,
Olvastam: IGEN.
Ajánlom? : Igen!!!!




*-*-*


Véleményedet megírhatod üzenetben, vagy ide--> <3
Moly.hu -->  Moly.hu - Diana Landry · Levia Anne : Bosszú ​édesen
Szerzői oldal :
Diana Landry : https://www.facebook.com/landrydiana/
Levia Anne : https://www.facebook.com/LeviaAnne/



Történet. 5/5*****


Borító:10/9**

Idézet:


,,Úgy tűnik, a bosszújának tényleg a lelkének egy darabja az ára, és a teste nagyon kevéssé tiltakozott azért, hogy megfizesse ezt az összeget."

*-*-*

,, Megdörzsölte a mellkasát. Mostanában egyre gyakrabban érezte azt a tompa fájdalmat. Mintha valami satuba szorítaná a szívét. Egyre többször foglalkoztatta a halál gondolata. Érezte, hogy már nem lesz itt sokáig. De még nem mehet el. Nem hagyhatja magára Mariont. Most nem."


*-*-*

,,Harcolni szeretett volna, majdnem ölni, és elpusztítani ezt a férfit, aki tönkretette az életét, kiforgatta önmagából, és akit annyira kívánt, mint még soha senkit."

*-*-*

,, Marion Melody Carter kétségbeesetten szorongatta kezében a levelet."


  Ide kattintva meg is vehetitek --> lira.hu - Diana Landry · Levia Anne : Bosszú ​édesen (eKönyv: epub, mobi)

Jó olvasást! 

Saját véleményem a könyvről :

Az egyik legszuperebb születésnapi ajándék volt. 
Annyira imádtam, mert romantikus, izgalmas és nagyon aranyos.
Diana Landry minden könyvét olvastam már, Levia Anne írónőtől viszont még nem, de tervben van. Örültem, hogy alkottak közösen egy könyvet, mert igazán szuperül sikerült.
Nem gondolkodtam azon, vajon ki tett bele többet, mert a végeredmény az, ami valójában számít. Azt kapja az olvasó, amit a fülszöveg ígér. A karaktereket nem tudtam nem szeretni, mert ahogy fogytak a lapok, úgy nőttek a szívemhez. Mégis  Marion Melody Carter karakterével tudtam csak igazán azonosulni. Sajnáltam őt, de csodáltam is, mert azután a szenvedés után, amin keresztül kellett mennie, a bosszú erőt adott neki. Azt hiszem, valóban igaz, hogy vékony a határ a szerelem és a gyűlölet között. Ez a könyv bebizonyította, mennyire igaz ez az állítás. A könyv egyetlen baja, hogy rövid. Ezen kívül más kivetnivalót nem találtam benne. Ha lehetett volna, olvastam volna pár fejezetet, mert a vége kissé elsietett lett számomra. De már megtapasztaltam, hogy minden lezárás úgy jó, ahogyan az írók megírják.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.