2023. december 31., vasárnap

Ég veled, te kegyetlen 2023 ~ Üdv neked, reményekben gazdag 2024!

  Mivel itt van az év utolsó napja, így arra gondoltam, hogy idén is megírom a szokásos összegzőmet, az év utolsó bejegyzését. Bármennyire keménynek érződött 2023, valamilyen szinten eléggé érdekes évet fogok lezárni. Pontokba szedtem a jó pillanatokat, és azokat, amiket 2024-ben szeretnék megvalósítani.

 

1. Idén több, mint 500 könyvet olvastam el. 

Tavaly megjósoltam, hogy 400 regény kerül fel a listámra, de szerencsére sikerült megdöntenem *--* viszont jövőre kb maradok a 400 mellett, mert annyi jó regény jelent/jelenik meg, viszont sokkal kevesebb időm lesz olvasni.

2024-es terv: 400 elolvasott regény

 

2. A könyves blogom látogatóinak száma: 238 000

 2024-es terv: 300.000

3. Moly: Tavaly elértem a 345 plecsnit, idén 470-re nőtt a plecsnik száma.

2024-es terv: elérni a 500 plecsnit

4. Idén is több szerzővel sikerült interjút csinálnom, és remélem, hogy a következő évben is tovább fog bővülni a listám.

2024-es terv: több interjú, bejegyzés, értékelés

 A 2023-as év első olvasmánya Ali Hazelwood: A szerelem képlete című könyve volt

 

Az ÉN legjeim listája:

 

  ~ Legromantikusabb könyv: Sarah Hogle: Megérdemlitek egymást

~ Legvártabb: Diana Hunt: Őrület határán ; Chiara: Repülj, szitakötő!

~ Legizgalmasabb: Bánhidi Lilla: Sorsod Borsod ; Cserháti Éva: Szabadulószoba

~ Kedvenc karakterem: Alexander ( Diana Hunt: Őrület határán)

~ Legszebb borító: Janelle Brown : Bájos kis hazugságok

~ Legjobb magyar író: N. Nagy Zoltán 

~ Legjobb magyar írónő: Cserháti Éva ; Bánhidi Lilla

 

KÖNYVEKBEN GAZDAG BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDENKINEK! 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.