2020. december 31., csütörtök

Ég veled, te kegyetlen 2020 ~ Üdv neked, reményekben gazdag 2021!

Mivel itt az év utolsó napja, így arra gondoltam, hogy megírom a szokásos összegzőmet. Bármennyire kemény év volt 2020, könyvek terén viszont igazán kiváló évet zárok. Pontokba szedtem a jó pillanatokat, és azokat, amiket 2021-re beterveztem.

 

1. Idén több, mint 432 könyvet olvastam el. A karanténidőszak alatt rengeteg időm volt, és a kiadóktól/szerzőktől/barátoktól kapott olvasmányokat sorban kiolvastam, illetve az ünnepekre megvásárolt regényeket.

Szép szám, de jövőre biztosan sokkal kevesebb lesz ez a szám.

 

2. A könyves blogom látogatóinak száma: 114 500

 

3. 4 évvel ezelőtt hoztam létre a szerzői oldalamat.

 

4. Az első megjelenő könyvemet eddig huszonkilencen olvasták el, ebből huszonhatan csillagozták, tizenkilencen értékelték és hat olvasó számára lett kedvenc. 90%

 

5. Idén leginkább Szabó Borkának mondhatok köszönetet, aki támogatta és segítette a munkámat, mert nélküle nem jöhetett volna létre számtalan bejegyzésem. A nehéz időkben ő tartotta bennem a lelket, és örülök, hogy a barátomnak mondhatom. Remélem, hogy jövőre is számíthatok a segítségére.

 

6. 2021 új könyvet is hoz számomra, viszont előreláthatóan kisebb csúszásra kell számítani, mert idén nem sikerült befejeznem, ahogyan terveztem, és ez miatt kicsit fáj is a szívem.

 

7. Jövőre több interjút is tervezek a hazai szerzőkkel.

 

8. Megszereztem a 100. kitüntetésemet.

 

Az ÉN legjeim listája:

 

~ Legromantikusabb hazai könyv: Kopácsi Krisztina: Sötét múlt

~ Legvártabb: Mira Sabo: Játékszerek (Fehér Gallér 2.)

~ Legizgalmasabb: Megyeri Judit: Holttest az Ambróziában

~ Legviccesebb: Robin O’Wrightly: Andrea tutto bene

~ Legkönnyfakasztóbb: Mimi Taylor – Abby Winter: Az utolsó kívánság

~ Kedvenc karakterem: Andrea/Andrea (Robin O’Wrightly: Andrea tutto bene)

~ Legszebb borító: Borbás Edina: A Szeráj

~ Legjobb magyar író: Böszörményi Gyula  

~ Legjobb magyar írónő: Ellyne/Elyn Vee N.

 

KÖNYVEKBEN GAZDAG BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDENKINEK!

 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.