2019. január 15., kedd

Hamarosan új Abby Winter-regénnyel bővül a NewLine Kiadó kínálata



A GCK's Book Review Blog leplezte le szombat délután Abby Winter Treasure ​– Érezni akarlak című könyvének borítóját. 
Előreláthatóan február 23-án fog megjelenni a sorozat első kötete a NewLine Kiadó gondozásában. A regény címoldala Ashley Redwood munkája. 
Lentebb elolvashatjátok a fülszöveget, és egy pici idézetet is hoztam nektek.


Fülszöveg: 

,,Ann egy átlagos nő, átlagos élettel. Unalmas mindennapjaiból barátnője szakítja ki egy meglepetés szülinapi koncertre, Londonba. Egy rég dédelgetett vágya válik valóra, mikor kiderül, hogy kedvenc zenekarát láthatja élőben, de arra, ami ott történik, legmerészebb álmában sem gondolt.
Brad a világ egyik leghíresebb zenekarának frontembere. Több éve a rivaldafényben éli mindennapjait, amiből kezd elege lenni. Nem csak a maga gondjával kell megküzdenie, de zenekara, a Treasure sincs a helyzet magaslatán. Meddig tudnak a csúcson maradni, ha kicsúszik a kezéből az irányítás?
Aztán egy váratlan találkozás úgy tűnik, mindent megváltoztat, és Brad úgy érzi, végre révbe ért.
De vajon elég erősek az érzései, vagy csak egy múló fellángolás a részéről?
Ann elbír a sztársággal járó kellemetlenségekkel?
Küzdelmes úton kell végigmenniük, ha együtt szeretnének lenni. Vajon képesek legyőzni az ellenségeiket?
„Érezni akarlak, érezni mindig.” " 

 *--*--*--*

Egy rövid idézet a könyvből:

,, – Jézusom! – ugrott hátrébb ő is, mikor nekem jött. A mellkasára tette a kezét és próbálta kordában tartani a szívverését. – A mi dalunkat énekelgeted a zuhany alatt? – kérdeztem önelégülten vigyorogva. Imádtam, ahogy zavarba jött. 
Én…nem…csak – hebegte össze-vissza. Félre fordítottam a fejemet, és vártam, hogy elismerje, a dalunkat énekelte. Azt, amit az első találkozásunkkor énekeltem neki. 
Annyira izgató hallani a te szádból, bébi! – mondtam rekedtes hangon. Végignéztem hálóingbe bújtatott testén, és muszáj volt nyelnem egyet. Iszonyatosan dögös volt. Közelebb léptem. Jesszus, kicsi… félbehagytam, mikor szúrós szemekkel nézett rám – Gyönyörű vagy! leheltem az arcától pár centiméterre. Nem hiszem, hogy sok bókot kapott volna, mert ez most belé akasztotta a további mondandóját."



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.