2019. január 25., péntek

Suzanne Wolf : Jelvény ​mögött idézetek

Suzanne Wolf 
Jelvény ​mögött 


Michael ​Walsh a rendőrség elit csoportjának vezetője. De munkájának van egy másik oldala is, melyet csak kevés ember ismer és még a barátok előtt is titkok öveznek. Új beosztása újra összehozza legjobb barátja és egyben kollégája húgával, aki iránt titokban, régóta gyengéd érzelmeket táplál.
Elizabeth Foster rendőr családba született. Szülei tragikus halála után nagynénje és nagybátyja nevelte fel testvérével Lucassal együtt.
Életének legfőbb célja, kideríteni miért kellett a szüleinek meghalnia és megtalálni a gyilkosukat.
Azonban életében egy nem várt fordulat következik be.
Új főnöke nem más, mint Mike, Lizi titkos nagy szerelme. Vajon életben tud maradni egy olyan szerelem, melyet a barátok, sőt még Lucas előtt is titkolni kell?
Meddig bírja el egy kapcsolat az állandó titkokat?
Teljes egészében bepillantást nyerhetünk a Jelvény mögötti életekbe és sorsokba?
Mindezekre a kérdésekre, választ kaphatunk Suzanne Wolf lebilincselő, akciókban és váratlan fordulatokban gazdag könyvében.
Szerelem, erotika, korrupció, akció.



Első mondat : ,,Nem mondom, hogy nem remegett a kezem, mikor benyitottam a bárba."

 *--*--*

,,– Este Elza néni vacsorára vár! – kiáltott utánam Lucas.
– Nem érek rá – válaszoltam. – A csajokkal van programom.
– Ilyen arccal úgy sem tudsz elmenni – folytatta a bátyám.
– Tudod, bratyó, egy kis alapozó csodákra képes – mosolyogtam rá."


*--*--*

,,Istenem, ez a pasi aztán tud csókolni. Mintha ízorgián lettem volna, ahogy én is elkezdtem felfedezni őt. Megszűnt körülöttem a világ, csak ő volt és én."

*--*--*


,,–          Kisfiam! Holnapra bevásárlást tervezek. Tudod úgy szervezni a napodat, hogy elvigyél?
          Igen – feleltem. – Feltéve, ha nem ölnek meg senkit vagy nem rabolnak ki egy bankot. Tudod, anya, a rossz fiúk alakítják a munkámat. De mindent meg fogok tenni az ügy érdekében."

*--*--*

,,          Szia, Lizi! – köszönt De Luca miközben bemasírozott az ajtón. – Na, hol van az a jómadár?
          A hálószobámban az ágyon – feleltem neki.
           Nem találtál pasit, akit ágyba citálhattál volna? Ezt nehezen hiszem el – viccelődött a páros másik tagja, Robin.
          Jaj, de viccesek vagytok, fiúk. Mi lenne, ha gyorsan összekaparnátok ezt a férget, és bevinnétek?
          Ne olyan hevesen, drágám! Előbb mentőt kell hívni hozzá, mert ha jól látom, igen csak szép kis zúzódás leledzik a tarkóján. Nem szeretném, ha a kocsimban patkolna el.

*--*--*

,,(...)Lucas is mindjárt itt lesz.
– És akkor mi van? – kérdezte Lizi.
– Szeretném felhívni a becses figyelmedet, hogy a bátyád most lőtt meg egy embert, tehát még mindig nála van a kedvenc játékszere. Nem szeretném az estémet a kórházban tölteni, miközben kedvenc csoportvezetőmből éppen egy golyót operálnak ki, amit a legjobb barátom eresztett bele.
 
*--*--*

,, – Ezek szerint már nem haragszol rám? – kérdezte Lizi, miközben a fejét hátra hajtotta, hogy a szemembe tudjon nézni.
– Kicsim, én nem haragudtam rád, csak éppen lábon kihordtam egy szívinfarktust. (…)"


*--*--*

,, – Azért vigyázz, nehogy a mi seggünket találd el! – hallatszott Brien hangja.
– Nyugi, vigyázok arra a nagy seggetekre(...)"




A könyvet itt tudjátok megrendelni ---> shop.newlinekiado ---> Suzanne Wolf - Jelvény mögött

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.