2017. január 14., szombat

Mimi Taylor : Fekete ​Bárány

Mimi Taylor

Fekete ​Bárány

 

 

Fülszöveg:

,,Anthony Jonathan Edwards egy a harmincas évei elején járó fiatal építész, aki az apja cégénél dolgozik, meglehetősen szabad szájú, nem veti meg az alkoholt és imádja a nőket, akik többnyire egyetlen éjszakára ejtik rabul. A szex ugyanolyan fontos számára, mint másnak a víz vagy a levegő, de érzelmileg képtelen kötődni. Egy nap teljesen váratlanul betoppan az életébe valaki, aki fenekestül forgatja fel Tony életét és romba dönti eddigi jövőképét. Múltbéli kalandos élete hamar visszaüt, amiért nagy árat kell fizetnie."


 Kiadó : Underground kiadó
Kiadási év : 2016
Kedvenc karakter(ek) :  Anthony Jonathan Edwards(Tony), Cassie, Amy Porter, Maddie,
Utált karakter(ek) : Diane,
Magyar nyelvű, kortárs,romantikus, erotikus +16 besorolás
Olvastam: IGEN.
Ajánlom? : Igen!!!!
*-*-*

Véleményedet megírhatod üzenetben, vagy ide--> <3
Moly.hu -->  Moly - Mimi Taylor Fekete ​Bárány
Szerzői oldal : facebook - Mimi Taylor books

Történet. 5/5*****

Mimi Taylor : Fekete Bárány című regényének bemutató videója, amit nem más készített, mint Tamásné Lakatos Gabriella. -->





Borító: 10/9*
 Részletek a könyvből:

,, − Maga az apuka? – kérdezte a nővér.
− Nem! – vágtam rá azonnal, erre Cassie közölte vele, hogy:
− De igen!
− Mi? – kérdeztem ingerülten a húgomtól, mire ő csak megvonta a vállát, aztán fájdalmasan felsikoltott és akkora erővel ragadta meg a karomat, hogy azt hittem menten eltöri.
− Nem merészelj magamra hagyni, mert nagyon megbánod! Hallod Tony? – kiáltotta olyan hangon, hogy szabályosan megrémültem tőle. "Hát így sikerült Ryant ráncba szednie!?" ..."



*-*-*

,, Elátkoztam Ryan Reynoldsot. "Ne aggódj, van még három hét a szülésig, addigra ötször hazaérek!" Na, ja, három hét mi? Csak pár napja utazott el a porontya meg mintha csak erre várt volna. Az a kis szaros most biztosan jókat kuncog Cassie pocakjában, tökre el tudom képzelni. "Hehehe, most jól kicseszek Tony bácsival, egy életen át emlegetni fogja majd az öreg!" Minduntalan ilyen gondolatok kavarogtak a fejemben. "Ryan Reynolds a saját kezemmel foglak kiherélni, csak kapjalak egyszer a kezeim közé!" ..."


*-*-*

 ,,Leültem a szokásos helyemre a kis Maddie mellé, aki máris böködni kezdte az oldalamat.
− Tony bácsiii! – súgta és rángatni kezdte a pólómat, hogy hajoljak közelebb hozzá.
− Igen Maddie?
− Pipilnem kell!
− Maddie tudod, hogy hol van a fürdőszoba és nagylány vagy már, tudom, hogy egyedül is tudsz pisilni!
− De én még kisbaba vagyok! – jelentette ki durcásan és természetesen olyan hangosan, hogy ezt már mindenki tisztán hallotta.
− Mi a baj kislányom? – kérdezte Hannah, aki éppen akkor lépett ki a konyhából.

− Nagyon kell pipilnem és Tony bácsi azt mondta, hogy már nagylány vagyok! – „a kis árulkodós!”
− Tony, ne csináld már, rajtad kívül senki nem ér rá, kísérd ki a vécére! – nagyot sóhajtottam és megfogtam Maddie kezét.
- Na, jó Maddie, akkor menjünk pipilni! – ujjongva húzott maga után. Felkísértem a fürdőszobába és kinyitottam neki a vécéajtót. Erre ő csak állt és nézett velem szembe – Gyerünk Maddie menj pisilni! – már keresztbe tette a lábait, nehogy bepisiljen és közölte:
− De Tony bácsii, én nem tudom levenni a szoknyámat! – kezeimbe temettem az arcomat és megdörgöltem. "Oh, te jó ég!" Leguggoltam és szemügyre vettem a szoknyáját. Végül is a nők vetkőztetésében már nagy gyakorlatom volt, gondoltam ez is hipp-hopp menni fog. Kerestem rajta valami cipzárt, de nem találtam. Harisnya volt rajta a virágos pántos szoknya alatt, a szoknya gombját már megtaláltam és próbáltam kigombolni, de valami ökör odavarrta – Már nagyon kell pipilnem! – nyávogta Maddie és annyira megsajnáltam, hogy már éppen azon voltam, hogy leszakítom azt a kurva gombot a szoknyájáról, amikor kopogtattak az ajtón.
− Igen? – szóltam ki ingerülten.
− Esetleg segíthetek? – Miss Porter dugta be a fejét az ajtón.
− Ó hála égnek!
– szinte örömmámorban úsztam, hogy végre itt egy nő – Ezt a hülye gombot odavarrták és nem tudom levenni róla a szoknyát.
− Egy dollár! – mondta Maddie és Miss Porter egyszerre. Egymásra mosolyogtak. Nekem meg elállt a lélegzetem.
− Azért varrták oda, mert ez csak egy dísz a szoknyán! – Miss Porter felemelte Maddie szoknyáját a derekára és letolta a harisnyáját meg a bugyiját, majd felültette a vécére. Az unokahúgom szinte ujjongva engedte el magát..."

 
 Ide kattintva meg is vehetitek --> undergroundbolt.hu - Mimi Taylor: Fekete ​Bárány

 Jó olvasást! 


Saját véleményem a könyvről :

Már az első mondatnál éreztem, Tony és én jóban leszünk.
Ez a történet romantikus, izgalmas, szenvedélyes, erotikus,  vicces.
Minden benne van, aminek ott kell lenni, de ennél többet nem árulok el. Tessék elolvasni!!!
 Imádom a pasi szemszögből megírt könyveket. 
Itt Tony szemén és száján keresztül látjuk az eseményeket. 
Nekem ő a kedvenc karakterem, ez nem is kérdéses.
Tipikus pasi, aki megrögzött szoknyapecér, de egy bizonyos nőért bármire képes lenne. Akár az életét is adná érte, ha úgy hozná az sors.
A történet kidolgozott. Imádtam minden betűjét, sorát, mondatát, oldalát, fejezetét.
Mindenkinek ajánlom, hogy olvassa el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.