2016. december 31., szombat

Ég veled 2016 - Üdv 2017

Búcsú az idei évtől,
 és
 Üdv az újnak



Idén sok dolog történt velem. Sok boldog és sok szomorú pillanatom volt idén, mégis pozitívan zárom az évet.

- Sok kedves embert megismertem idén is.
- Dolgoztam, mint a felnőttek.

-  Célokat tűztem ki a 2017-es évre nézve, aminek az előkészületeit már meg is tettem. Ezeket hamarosan itt olvashatjátok 
-->Bakos R. Laura - Hivatalos szerzői oldala

- A nővérem férjhez ment, és én voltam az egyik koszorúslány.
- Létrehoztam ezt a blogot, hogy több emberhez eljussanak a szuper könyvek. Ez részben sikerült is.
- Új sulit kezdtem.

- Könyvet kaptam ;) Vivien Moss írónőtől.
Vivien Moss - A szabad akarat játéka 

- Könyvjelzőt terveztem Katiötletek Nyomdai Ötletgyár segítségével Baráth Viktória írónőnek ;)

- Hamarosan lesz Julia Lewis Thomson - Többek ​által és Baráth Viktória- Első ​tánc című könyvem ;) amit már nagyon várok.

- Találkoztam az Álomgyár angyalaival ;)



- Nyertem bort a Pincészet Pántlika oldalán, illetve bögrét a Szabó Kata Hivatalos szerzői oldalán


Így belegondolva, nem is volt annyira rossz 2016 ilyen téren.
Remélem 2017 is ennyire jó lesz, vagy talán még jobb is ;)

 SIKEREKBEN GAZDAG 
BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDENKINEK !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.