2017. január 20., péntek

Vivien Moss : A ​szabad akarat játéka (+18)

Vivien Moss
A ​szabad akarat játéka



Fülszöveg:

,,Vivien ​​Moss könyve, A Szabad akarat játéka elrepíti az olvasót egy szabad elvű lány magával ragadó világába, életébe és mindennapjaiba, miközben beavatja őt titkaiba és kalandjaiba tabuk nélkül. Cathy magasan képzett vezető pozícióban lévő fiatal nő, aki nem ismeri a szerelmet. Magabiztos, hideg, maximalista és öntörvényű.
Kapcsolatai javarészt egyalkalmas, gyors, lopott órákból állnak. Kalandjai során Cathy egyre jobban megismeri önmagát, felismeri vágyait, majd belecsöppen a swinger tabumentes világába. Bekerül egy olyan közegbe, ahol az emberek szabadon és nemi előítélettől mentesen élvezhetik és élhetik meg valamennyi erotikus fantáziájukat. Ahol mindent szabad, de semmi sem kötelező."

Kiadó : MyMarketing.hu,
Kiadási év : 2016
Kedvenc karakter(ek) : Cathy
Utált karakter(ek) : Az elején Peter , de most már megtudom érteni.
Erotikus, szexi, vad, izgalmas, swinger, szigorúan ++18!!
Olvastam: IGEN.
Ajánlom? : Igen!!!!

*-*-*

Véleményedet megírhatod üzenetben, vagy ide--> <3
Moly.hu -->  Moly. hu - Vivien Moss A ​szabad akarat játéka
Szerzői oldal : facebook - Vivien Moss szerzői oldal


Ezt a videót én készítettem ;) 



Történet. 5/5*****

Borító: 10/10**
Idézet:

,,Létezik egy világ, ahol az emberek őszinték. Szerelmesek, de mégis szabadok.”
 *-*-*  

„ … Egy életem van. Úgy szeretném alakítani a sorsom, 
ahogy nekem tetszik. Nem pedig úgy, ahogy elvárják tőlem. 
Meg akarom élni az életem minden apró pillanatát, a lehetőségeimet, 
a fiatalságomat, de legfőképpen a szabadságomat. …”

*-*-*

,,Ami a klubban történik, ott is marad.”

*-*-*


,,Olyan mint egy játék. Egy társasjáték. Közösen felállított szabályok mentén.

Egyenlően és egyenlőként.

Egy közös hobby, amit együtt élnek meg, közösen csinálnak, titkok és tabuk nélkül, őszintén és feltétlen szerelemmel. Szabadon és kölcsönös akarattal.

Mert ez A SZABAD AKARAT JÁTÉKA."


*-*-*

Ide kattintva meg is vehetitek --> Molybolt.hu - Vivien Moss : A szabad akarat játéka


Jó olvasást! 

Saját véleményem a könyvről :

Én először a borítójába szerettem bele. 
Tetszett a vadsága, amit sugallt felém, mert ennél tökéletesebb borítót el sem tudtam volna képzelni egy ilyen fantasztikus könyvhöz.
Amikor még nem olvastam a tartalmát, sőt még a fülszöveget se, de már akkor tudtam, ez a történet nagyon is tetszeni fog nekem.
Így is lett.
 Cathy másképpen éli az életét. 
Egy olyan világot tár fel nekünk olvasóknak, amelyre szerintem sokan vágynak, de kevesen mernek róla beszélni. 
Tabu téma a swinger. 
Engem megnyert magának, viszont a végével először gondban voltam. 
Miután másodjára is elolvastam a történetet, és rájöttem, hogy nem, ez pontosan úgy van befejezve, amire csak ennyit tudok írni: tökéletes befejezés. 
Kíváncsian várom a folytatást. 

Vajon hogyan alakul Cathy élete? Mi fog még történni vele? --> és ezekhez hasonló millió meg egy kérdésem van, amire hamarosan választ is fogok kapni --->

Vivien Moss - A szabad akarat határa
Várható megjelenés 2017. május

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.