2016. november 12., szombat

Anne L. Green : Viharos ​érzelmek

 Anne L. Green 

Viharos ​érzelmek

 


Fülszöveg:

,,Szenvedély ​​nélkül lehet élni, de vajon érdemes?
Jason Scott az FBI kommandós alakulatának tagjaként élte nem éppen hétköznapi életét. Egy napon azonban, egy balul elsült akció után, minden a darabjaira hullik körülötte. Létezésének új értelmet keresve elvállalja egy befolyásos szenátor lányának védelmét, ám hamar rá kell döbbennie, hogy nem kell a csatatérre lépnie, hogy kemény küzdelmeket éljen át.
A szépséges és lázadó Nina legfőbb szórakozása testőrei megleckéztetése. Mindennapi csatározásaik ellenére mindketten érzik, hogy lassan feltámad bennük az egymás iránti fékezhetetlen vágy, míg végül a lány egyszer csak meglátja a felszín alatt rejtőző valódi Jasont, és ráébred, hogy ő sokkal több mint egy testőr.
Heves ellenállásuk dacára hatalmába keríti őket a szerelem. A sors azonban újra és újra próbára teszi őket: támadások, ármányok, sötét titkok kereszttüzében rá kell ébredniük: a szerelemben nincs megalkuvás.
Vajon mindkettőjük vonzalmát csak a szenvedély mozgatja? Vajon van jövője a szerelemnek a múlt árnyékában?"


Kiadó : Álomgyár
Kedvenc karakter(ek) : Jason Scott, Nina Davis,
Utált karakter(ek) : ------
Kiadási év : 2016
Magyar, kortárs, romantikus, akció,
Olvastam: IGEN.
Ajánlom? : Igen!!!!

*-*-*

Véleményedet megírhatod üzenetben, vagy ide--> <3
                      Szerzői oldal :  Anne L. Green


Történet. 5/5*****

Borító: 10/9,99*

Idézet:

  ,,– Felvilágosítanálak, hogy ez – mutatott az autóra – egy 1967-es Chevrolet Impala,és jobb állapotban van, mint bármelyik luxusjárgányotok a garázsban. "


*-*-*


„Már kezdtem bánni, hogy belefolytam ebbe az egészbe.
Ezt még nagyon meg fogom bánni!"

*-*-*

,, Már nem tudtam, mi lenne a jobb, ha elmenne, vagy ha maradna."


Ide kattintva meg is vehetitek --> Molybolt.hu - Anne L. Green: Viharos ​érzelmek

Jó olvasást! 


Saját véleményem a könyvről :

Nem azt bánom, hogy megvásároltam a könyvet, hanem azt bánnám, ha nem vettem volna meg.
 Egyszerűen nincsenek rá szavak. 
Bizony, az a kémia érződött ám rendesen ;) 
Nina karaktere szerintem telitalálat volt.  Maga a jellemfejlődése valami eszméletlenül kidolgozott, és nem egyik napról a másikra történt.
Egy idő után már értettem miért lehet az a könyv címe, hogy Viharos érzelmek.
Elhatároztam, hogy beosztva haladok, miszerint napi két fejezet, de a végénél annyira elkapott a hév, hogy képtelen voltam tovább várni, és felrúgva az elhatározásomat, szépen kiolvastam az egészet, aztán újra kezdtem. 
Jó, akadtak benne kisebb hibák, de mind eltörpültek a kerek, egész történet mellett, amit az olvasó kézhez kap, amikor megvásárolja a könyvet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.