2021. december 31., péntek

Ég veled, te kegyetlen 2021 ~ Üdv neked, reményekben gazdag 2022!

 Mivel itt van az év utolsó napja, így arra gondoltam, hogy idén is megírom a szokásos összegzőmet. Bármennyire keménynek tűnt 2021, valamilyen szinten eléggé jó kis évet fogok lezárni. Pontokba szedtem a jó pillanatokat, és azokat, amiket 2022-ben szeretnék megvalósítani.


1. Idén több, mint 400 könyvet olvastam el. Tavaly megjósoltam, hogy idén sokkal kevesebb regényt fogok kiolvasni, és sajnos igazam is lett. 

2022-es terv: 420 elolvasott regény

 

2. A könyves blogom látogatóinak száma: 151 000

 2022-es terv: 200 000

 

3. A vírus egy kicsit bekavart nekem, de remélem 2022-ben sikerül megjelentetni a következő regényemet. 

2022-es terv: 1 biztos megjelenés 

 

4. Életem első futóversenyéről arannyal tértem haza. (Erre nagyon büszke vagyok, mert 2019 szilveszterén elterveztem, hogy 2020-ban indulok egy versenyen, és ebben az évben összejött)

 

5. Moly: Tavaly elértem a 100 plecsnit, idén 200 lett, pontosabban 212

2022-es terv: elérni a 400 plecsnit


6. Több hazai szerzőt is sikerült megismernem, velük a következő évben szeretnék kicsit többet foglalkozni. 

2022-es terv: több interjú, bejegyzés, értékelés

 

Az ÉN legjeim listája:

 

~ Legromantikusabb hazai könyv: Tormási Vyktória : Szerethetetlen

~ Legvártabb: Ellyne: Fagyos december

~ Legizgalmasabb: Darvas Petra: Ikrek Mágiája (Hópelyhek májusban 1.) 

~ Legviccesebb:Leiner Laura: Higgy nekem (Iskolák versenye II. trilógia 2.) 

~ Legkönnyfakasztóbb: Maddie Grand: Gyöngyöm

~ Kedvenc karakterem: Fehér Klára: Bezzeg az én időmben - Laci 

~ Legszebb borító: Erberling Judit: Vers a tengerben

~ Legjobb magyar író: Rácz-Stefán Tibor 

~ Legjobb magyar írónő: Bauer Barbara

 

KÖNYVEKBEN GAZDAG BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDENKINEK!


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.