2021. március 27., szombat

Álomgyári megjelenésekre várva ~ 2021/2 (5+1 KÖNYV)

  Összegyűjtöttem azokat a könyveket, amelyeknek nagyon várom a megjelenését.

 

1.  Borsa Brown 

Jesus ​Herrera (Elit 3.)

 

Jesus ​Herrera nyolcévesen szemtanúja volt apja kivégzésének. Már akkor tudta, hogy ezt sosem fogja elfelejteni, és egyszer benyújtja a számlát. És azt is tudta, hogy ez nem lesz egyszerű, mert a tartozást olyanon kell behajtania, akit a szívében őriz.
Két dolog vált bizonyossá számára: meg fogja ölni az anyját, és ő lesz a kokain.
Kolumbia droghálózatába sikerül legalább annyira beépülnie, mint Venezuela politikájába. Kapcsolatokat épít ki, milliókat keres, embereket kötelez le, miközben a maga módján próbál segíteni az elesetteken, amilyen egykor ő maga is volt.
Megismerkedése Gloria Chavezzel azonban fordulópontot jelent az életében.

Összeesküvés…
Drogkartellek…
Szenvedély…
Bosszú…

És a jelmondat, ami Jesus Herrera életét és cselekedeteit meghatározza: „Én vagyok a kokain!”

Borsa Brown különleges, szókimondó, ugyanakkor érzelmes és szenvedélyes, erotikus írásai hamar az olvasók kedvenceivé váltak. Új sorozatának befejező részében a titokzatos és megosztó Jesus múltját ismerhetjük meg, ezzel ismét egy olyan elzárt világba kapunk betekintést, amely bővelkedik érzelmi magasságokban és mélységekben.

18 év feletti olvasóknak ajánlott! 

>>  Borsa Brown szerzői oldala  <<

>> www.libri.hu - Borsa Brown: Jesus Herrera <<

 

 2.  Marilyn Miller 

A ​felejtés útján

 

„Szívfacsaró ​és felkavaró, ugyanakkor vad és szenvedélyes.” – Könyvszenvedély

„Lelket gyötrő témák, szenvedélyes jelenetek, amik lángra lobbantják a lapokat.” – Ella Steel

Titkok. Múlt. Harag. Függőség.

Nathaniel Roarknak kemény múltja van. Évekkel ezelőtt hátat fordított a régi életének, de az őt üldöző démonok még ma is kísértik. A tetovált külső komoly sebeket takar, amelyek újra felszakadnak azon a napon, amikor belép az életébe Rhea Archer.

A múlt testet ölt a titokzatos lányban, és kezdetét veszi egy izgalmas játék, amelyben nincsenek szabályok.

Rhea sokáig küzd a pimasz megbízója iránt érzett vonzalma ellen. De ugyan ki tudna egy olyan férfinak ellenállni, aki a pillantásával képes a lelked mélyére látni? Rhea kockáztat, mert meglátja a kemény külső mögött a férfit, aki nem csak tetkó és izom. Sokkal több.

Összemosódik múlt és jelen, veszélybe kerül a törékeny jövő.

Marilyn Miller, a népszerű sikerszerző ismét megdobogtatja a női olvasók szívét szenvedélyes, érzelmekben és fordulatokban gazdag történetével.

>>  Marilyn Miller szerzői oldala  <<

 

3. K. M. Holmes 

Neked ​megadom magam

 

 Engedd, ​hogy a vágy magával vigyen!

Jillian Cartert sosem kényeztette el az élet. Keményen meg kellett küzdenie mindenért. A jelenlegi helyzetét viszont szívből utálja. Tudja, hogy változásra van szüksége, de a sors hamarabb lép helyette. És a sorsnak neve is van: úgy hívják, Colton.

A férfi érkezésével minden a feje tetejére áll, és Jillian hiába is tiltakozik ellene, rabul ejti őt. Talán azért, hogy kihasználja, talán azért, hogy megmentse… Colton Moran az a típusú ember, akinek nem lehet ellentmondani. Mindig megszerzi, amit akar, és ez alól Jillian sem kivétel. Nem számít, mi az ára, csak az, hogy birtokolja őt. Arra azonban nem gondolt, hogy a tettének milyen következményei lesznek, és milyen titkokra derül fény.

„Ugyanabba a csapdába léptünk mindketten. Ő is képtelen volt szabadulni tőlem, és tudtuk, hogy csak úgy menekülhetünk meg, ha nem állunk ellen a kísértésnek.”

Vajon együtt képesek leküzdeni az akadályokat? Létezik kiút egy olyan világból, amelyet az alvilág birtokol? Van esélye két megtört szívnek az egyesülésre?

K. M. Holmes legújabb, izgalmas történetében a vágyódás mindent elsöprő és újrateremtő erejéről mesél.

>>  K. M. Holmes  <<

 

 4.
Meghan March 

A ​Legenda bukása (Legenda 1.)


„Ahogy ​olvastam, szinte filmként pergett a cselekmény a szemem előtt. Hibátlan a forgatókönyv, a váratlan fordulatok és a végzetes vonzódás egészen elsöprő.” – Reviews from the Heart

Nem lehetnél az enyém…
Két különböző világból érkeztünk. Én utcakölyökként nőttem fel, ő finom úrilányként egy elefántcsonttoronyban. Engem a puszta erőm tartott életben, ő azonban gyönge, mint a harmat. Soha nem lett volna szabad megismernünk egymást. Soha nem lett volna szabad találkoznunk. De ami történt, megtörtént. A lelkemet is eladnám egyetlen csókjáért. Az ördöggel is szembeszállnék a kacagásáért. Az életemet adnám egyetlen éjszakáért.
Tudom, hogy Scarlett Priestnek semmi keresnivalója a hozzám hasonló férfiak közelében, mégis vonz, mint a mágnes. Ha ő lesz a bukásom, hát elbukom, és boldogan áldozom fel magam.
Meghan March, a New York Times, a Wall Street Journal és a USA Today bestsellerszerzője a letehetetlen Legenda-trilógia első könyvében ismét egy veszélyesen elbűvölő alfa-hímet mutat be az olvasóknak.

>>  Meghan March <<

 

 5.
Vi Keeland 

Hívatlan ​vendég 

 

 Hudson Rothschildot egy esküvőn ismertem meg; a város egyik legmenőbb helyszínére szólt a váratlanul érkezett meghívó. Hudson volt az egyik násznagy, és biztos, hogy a legdögösebb pasi, akit valaha láttam. Felkért táncolni, és működött a kémia. Nagyon egymásra találtunk, és iszonyatosan jól éreztem magam a társaságában. Azonban amikor Hudson rájött, hogy nem az vagyok, akinek mondtam magam, egy csapásra véget ért a móka.
Ugyanis nem én voltam a meghívott, hanem a volt lakótársam, aki lelépett az éjszaka közepén, és nagylelkűen otthagyta nekem az érvénytelen lakbércsekkjeit. Azt gondoltam, tartozik annyival, hogy a nevében részt vehetek egy puccos bulin.
Amint lelepleztek, nem tudtam elég gyorsan elszelelni. Ahogy az ajtó felé rohantam, felkaptam néhány üveg drága pezsgőt az asztalokról, miközben a jóképű, dühös násznagy a nyomomban volt. Odakint beugrottam egy taxiba. Ahogy elindult, a szívem vadul vert, de megúsztam a kalandot.
Legalábbis azt hittem, mígnem rájöttem, hogy a mobilomat otthagytam az asztalon.
Vajon ki találta meg?

A New York Times bestsellerszerző, Vi Keeland a tőle megszokott pikantériával és fergeteges humorral meséli el egy nem mindennapi románc történetét, ahol az őrületes megismerkedés csak a jéghegy csúcsa. A regény #1 Wall Street Journal és USA Today bestseller lett, és felkerült az Amazon legkelendőbb könyveinek listájára.

>>  Author Vi Keeland  <<

 

 +1 

Karády Anna 

A ​füredi földesúr

 

Te ​meddig mennél el, hogy megvédd azt, akit a legjobban szeretsz?

257 éves szerelem…

1764, Füred.

Azt mondják, léteznek sorsfordító találkozások: Anna, a nincstelen fiatalasszony felforgatja a gazdag, kálvinista nemesi família életét kevesebb mint fél esztendő alatt. A füredi földesúr – Oroszy Mihály – katolikus hitre tér és megházasodik. Elvégre a szerelem mindent legyőz…

A mesékben a szerelmespár boldogan él, míg meg nem hal; de az élet nem tündérmese…

Könnyek és viharok nélkül nincs házasság; a hitvesi ágy – különösen egy földesúré – nem csak mámort tartogat.

A zárt ajtók titkot őriznek – nem is akármekkorát –, hiszen Anna a XX. században született.

Boszorkány vagy időutazó?

Házasságukban világok ütköznek, szerelmük fájdalmas áldozatokat követel. Vajon létezik-e jövő azok számára, akiket az idő szétválaszt? A végzet jéghideg közönnyel rövidre szabta közös életüket, a földesúr azonban nem nyugszik bele a sors ítéletébe, más utat választ.

Karády Anna új regényében, amely A füredi lány önálló kötetként is olvasható folytatása, bepillantást nyerhetünk a XVIII. századi nemesek kiváltságos világába, a szemünk előtt elevenedik meg egy földesúr hétköznapi élete és egy nem hétköznapi szerelem megrendítő története.

>>   Karády Anna szerzői oldala   <<

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.