2020. október 11., vasárnap

LEINER LAURA BOOK TAG



1. Melyik szereplő bőrébe bújnál bele egy napra? 

~ Szívesen lennék Virág, és állatkertbe mennék, vagy motorozni a barátommal :D utána meg egy jó koncertre.

2. Ki lenne az a szereplő akivel a leghamarabb megtalálnád a hangot?    

~ Reni -- Nekem nem ő a kedvenc karakterem, de hozzá hasonlóan én is falom a könyveket, így tuti lenne közös témánk.

3. Melyik könyvbe tudod a legjobban bele képzelni magad?  

 ~ Mindig karácsony -- Imádom a karácsonyi időszakot, és nagyon átéreztem a három lány helyzetét, illetve nagyon bejött az alapja.

4. Ha megfilmesítenék az egyik LL könyvet, kit játszanál benne?  

~ Senkit. ... Ha választanom kellene, én inkább statiszta lennék.

5. Melyik az a szereplő akit legkevésbé kedvelsz?  

~ SZJG ~> Viki *  Akkor szakítsunk ~>  Lia  * Késtél ~> Geri * Ég veled ~> Máté  :: Mindegyikben volt egy karakter, akit annyira nem tudtam megkedvelni, és nem tudtam választani köztük.

6. Ki a kedvenc szereplőd?  

~ Mindig karácsony - Anna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.