2019. december 11., szerda

Véleményem Paige Toon "Akit ​mind szerettünk" című könyvéről


Paige Toon
Akit ​mind szerettünk

Phoebe élete legnehezebb döntése előtt áll: menjen férjhez kamaszkori szerelméhez, és alapítson családot, vagy térjen vissza a francia Alpokba, hogy a szenvedélyének, a hegymászásnak hódolhasson?
Eliza szerelmes egy férfiba, aki már rég nem az övé. Tulajdonképpen valószínűleg soha nem is volt az. Ráadásul az álma, hogy egyszer sikeres zenész lesz belőle, egyre elérhetetlenebbé válik.
Rose-nak nincs munkája, és a kapcsolata is épp véget ért a barátjával. És ha ez mind nem lenne elég, arra kényszerül, hogy visszaköltözzön az anyjához.
Ebben a három igen különböző lányban azonban van egyvalami, ami közös: Angus, a férfi, akit mind szerettek…




Figyelem!
Cselekményleírást tartalmazhat!


,,A szőke herceg nem mindig olyan köntösben érkezik, ahogy azt az ember elképzelte.”


Röviden a könyvről…

Rose, Phoebe és Eliza egypetéjű ikertestvérek. Belül teljesen mások, külsőre viszont tökéletesen megegyeznek, és nem csak ilyen téren hasonlítanak egymásra. Mindhárman beleszeretnek ugyanabba a srácba, és a problémák még csak ezután veszik kezdetüket. 



Első benyomásom a könyvről…

A regény több évet karol fel, miközben mindegyik lány életébe bepillantást kapunk valamilyen formában. Olvasva a gondolataikat, érzéseiket, sokkal jobban átjött a történet, mintha csak egy szálon futott volna. Színesebb lett a történet, bár számomra néhol eléggé kuszára sikeredett, és többször újra kellett kezdenem a mondatot, hogy megértsem, mi is történt pontosan.
A Thomson lányok helyzete elég érdekes, mert nem sok olyan könyvvel találkoztam, ahol hármasikrekről volt szó. Náluk is, mint megannyi más ikerpárnál észrevehető, hogy míg külsőre megkülönböztethetetlenek, addig belül hatalmas eltérés van köztük. Ez addig igaz is rájuk, amíg be nem toppan az életükbe Angus, és onnantól minden megváltozik. Phoebe a szerencsés, ő csapott rá le elsőnek, így a tesók csak baráti alapon közeledhetnek a sráchoz, miközben Eliza és Rose is totál oda van érte, de tiszteletben tartják a testvérüket, még ha fáj is nekik. Az eseményeket egy nem várt tragédia is felkavarja, amely mindegyik lány életére hatással lesz.

A karakterekről

A fülszövegből is kiderül, hogy milyenek is valójában az ikrek.

Phoebe az, aki számomra olyan idegen maradt. Nem kedveltem meg, és utálni sem tudtam annyira, már – már inkább szántam. Szerelmes lett egy nagyszerű fickóba, de életút keresés címszó alatt az esküvőjük előtt elutazott oda, ahol anno az édesapjával rengeteg időt töltöttek.
Rose volt a második Thomson, akit nem tudtam hová tenni. Az elején nagyon idegesített, ahogy odáig volt Phoebe-ért, miközben Eliza irányában úgy viselkedett, mintha nem is a tesója lett volna, hanem valaki, akit gyűlöl. A fent említett valamit követően sem lett rózsásabb a helyzet köztük. Egészen addig utáltam Rose karakterét, amíg el nem kezdett dolgozni, és onnantól kezdve, sokkal szimpatikusabb lett. Talán a gondolatai, a tépelődése hozták közelebb, ahogy idővel belátta a hibáit, és a végére még meg is kedveltem.
Eliza az elejétől kezdve megkedveltem. Leginkább vele tudtam azonosulni, és simán belopta magát a szívembe. Nagyon sajnáltam, amiért ő is beleszeretett Angus-ba, mert rossz volt arról olvasni, mennyire szenvedett, amikor a testvérével látta. A történtek után örültem, hogy a végére megtalálta a helyét a világban.



Ami tetszett…

Ez az ikres felállás nagyon tetszett, és azt is imádtam, hogy nem lettek sablonosak. A ,,közös” szerelmük felbukkanása, illetve a végkifejlett nagyszerű volt. Ahogyan a testvérek helyzete is remekül ábrázolva lett. Imádtam, képtelen voltam letenni.

 Ami nem tetszett…

Nekem nagyon nem jött át Rose utálata és haragja Eliza iránt. Miután Angus és Phoebe szakítottak, utána mindenkinek totál egyértelmű volt a valóság, erre Rose már csak azért is közéjük állt. Folyton, azt hangoztatta, hogy neki amúgy Gus nem is tetszett annyira, mint a többi testvérnek, erre pont ő akadékoskodott, és kreált felesleges feszültséget.


Akinek ajánlom…

Annak a személynek ajánlom, aki szereti a könnyed, romantikus történeteket, mert remek kikapcsolódást nyújt. 

A könyvet itt tudjátok megvásárolni ~~> https://www.konyvtunder.hu ~ Paige Toon : Akit ​mind szerettünk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.