2019. november 20., szerda

Kedvenc idézeteim Marilyn Miller "A ​vezér" című könyvéből

Marilyn Miller 
A ​vezér 
 Alexander Salvatore maga a megtestesült romlás, akit hajt a bosszúvágy és a hatalom iránti éhség. Mindenek felett áll, dönt élet és halál között, ő irányítja a félteke legnagyobb maffiahálózatát. Sötét és kegyetlen világba született, ahol nem engedheti meg magának a gyengeséget. Mert Ő nem más, mint a VEZÉR. Megismerkedik egy titokzatos vörös hajú nővel, és minden megváltozik…
A találkozás vajon véletlenszerű?
Serena Wayans súlyos terhet cipel és csak egy célja van. A VEZÉR bizalmába férkőzni. Elcsábítani. Serena vajon tényleg az, akinek mondja magát? Mi történik, ha a feléled a vágy, és a titkokra fény derül? Létezhet-e szerelem abban a világban, ahol brutalitás és hazugság uralkodik?
„A részemmé vált. Pontosan úgy, ahogy a sötétség a világosság része. A kettő együtt nem létezik, ahogy én sem létezem nélküle."

 1. ,,Szárazra törlöm magam befelé menet, közben élvezem a szikrázó napsütést, ami felszárítja a bőrömön maradt vízcseppeket." 

2. ,,Egy napon visszatérsz és vérrel írod újra a történetünket."

3. ,,Azt mondják, a sorsunkat mi magunk irányítjuk. Dönthettem volna úgy, hogy elmenekülök, hogy a könnyebbik utat választom, de nem így tettem. Pontosan arra az útra léptem, amire születtem."
4. ,,Ha nem lenne gonosz, akkor a jó sem létezne."

5. ,,Minden ember fogadkozik a halál torkában."

6. ,,Mint mondtam, nincs második esély."

7. ,,Gonosz lennék? Igen. Börtönt érdemelnék? Nem. Rosszabbat. De mi dönti el, hogy egy ember jó vagy rossz?"

8. ,,Nem lehet mindenki jó, mert a gonosz táplálja a jót."

9. ,,Vezérnek nem csak születni kell, hanem ki kell érdemelni."
10. ,,Ebben a világban nem lehet családod. Nem vehetnek körül olyan emberek, akiket szeretsz. De, ami a legfontosabb, nem szerethetsz, mert gyenge leszel tőle. Voltam én is gyenge, vágytam a boldogság minden cseppjére, sőt, szomjaztam rá. De ma már nem boldogságra szomjazom, hanem vérre."
11. ,, Mindig azt akarjuk, ami tiltott, vagy ami nehezen kapható."
12. ,, Mert a férfiak ilyen egyszerűen működnek. Ha valamit akarnak, azért küzdeni fognak. Képesek félretenni a bennük szunnyadó arroganciát, ha megtalálják a számukra megfelelő nőt."
A könyv megvásárolható a NewLine Kiadó webáruházában ~~> https://shop.newlinekiado.hu ~ Marilyn Miller - A vezér (nyomtatott)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.