2017. november 6., hétfő

Veda Sylver : Törékeny ​boldogság

Veda Sylver 
Törékeny ​boldogság


Fülszöveg:

Rebecca Dewitt maga mögött hagyva múltjának sötét foltjait, New Yorkba költözik barátnőivel, hogy új életet kezdjen. Ez azonban nem könnyű. Ami egyszer megtörtént, azon már nem lehet változtatni és ezek a dolgok az életünk részévé válnak. Sebek maradnak, melyek könnyen felszakadhatnak. Matthew Daniells sikeres, gazdag, kiegyensúlyozott férfi, akinek élete fenekestül felfordul, mikor véletlenek sorának köszönhetően találkozik a szeleburdi, fiatal lánnyal, aki azonnal rabul ejti a szívét. De vajon képesek lesznek megbirkózni a korkülönbség okozta konfliktusokkal, lebontani a lány emelte falakat, és túlélni, ha lehull a lepel a titkokról?

„Egy izgalmakkal teli romantikus történet. Szenvedéllyel, fordulatokkal. Imádtam. Egy könyv, ami megmutatja az élet bizonytalanságát és egyben a reményt az újrakezdéshez.” ~Bree S.

“Szívmelengető, kedves történet, aminek a szereplői pillanatok alatt belopták magukat a szívembe. Minden percet élveztem velük. Biztos, hogy még újraolvasom.” ~Nora T.





Kiadó : Gyémántfelhő,
Kiadási év : 2017
Kedvenc karakter(ek) : Rebecca, Matt, Sly, Kate, Audrey, Tina, 
Utált karakter(ek) : -------
Magyar, kortárs, romantikus, regény,
Olvastam: IGEN.
Ajánlom? : Igen!!!!





*-*-*

Véleményedet megírhatod üzenetben, vagy ide--> <3
Moly.hu --> Moly.hu - Veda Sylver : Törékeny ​boldogság
Szerzői oldal : facebook - Veda Sylver



Történet. 5/5*****

Borító:10/10** 

Idézet:


,,– Pedig még korcsolya sincs a lábadon – jegyezte meg tréfás, de egyáltalán nem bántó hangon.
– A te hibád. Zavarba hozol."

*-*-*

,, Azonban bármennyire megdöbbentett a tény, be kellett vallanom magamnak, hogy akkor, ott a jégpályán első pillantásra szerelembe estem."


*-*-*

Még több idézetért kattints ide -------> Veda Sylver: Törékeny boldogság idézetek 



  Ide kattintva meg is vehetitek --> Veda Sylver

Jó olvasást! 

Saját véleményem a könyvről :

Nagyon boldog vagyok, hogy elolvashattam Veda Sylver Törékeny boldogság című könyvét. Egy izgalmas, romantikában bővelkedő műről van szó.
Rebecca karakterét találtam a legérdekesebbnek. 
Jó volt arról olvasni, mennyire támogatták őt a barátnői.
Már az elején sejtettem, hogy valami nem okés vele. Biztosra vettem, van valami a háttérben, de csak a vége felé kaptam rá választ. Ez teljesen felcsigázott, mert mindennél jobban tudni szerettem volna az ok-okozati összefüggéseket. Szinte faltam a betűket, az oldalakat, míg el nem fogytak. Totálisan magába szippantott.
A másik kedvencem Matt volt, akit nagyon emberinek találtam. Esendő, de a kitartásával mindent überelt.Igazi álompasi, akit szívesen elfogadnék magamnak. Tetszett benne, hogy az írónő nem próbálta túlságosan tökéletesnek mutatni őt. Hibázik, mint az emberek többsége, hiszen nincs olyan emberi lény ezen a Föld nevű bolygón, aki tökéletes és sohasem követett el egyetlen hibát sem. Bár belegondolva, itt ütős, de kicsi hibáról van szó. 
Mindent félretéve imádtam, mert egyedi volt, romantikus, érdekes, izgalmas, vicces és kissé könnyfakasztó. 
Bátran ajánlom másoknak is, mert tényleg megéri elolvasni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.