2017. július 29., szombat

Rácz-Stefán Tibor : Fogadj ​el!

Rácz-Stefán Tibor 
Fogadj ​el!



Fülszöveg:

Hiszel ​magadban?
Petra a pénztelen, vidéki lány elit gimnáziumba kerül, ahol mindenki gazdag és menő, így aztán hazudik, hogy ne lógjon ki, hiába figyelmezteti Dávid.
Petrát a lányok befogadják, barátokat szerez, egy fiú is tetszik neki, de kiderül az igazság. És ettől kezdve pokollá válik az élete.
Túl lehet-e élni a bosszút, az iskolai megalázásokat?
Dávidnak is van egy kínos titka, a lányok nem izgatják, de a szívét nagyon is megdobogtatja Áron, a jóképű padtársa, aki pontosan tudja ezt, és gonoszkodva ki is használja.
A két barát szerelemmel, árulással és szenvedéllyel teli útja döbbenetes eseménybe torkoll.
Van egy pont, amikor már nincs tovább.
Van egy pont, ahol a szerelem már fáj.
A regény a 2013. évi Aranymosás Public Star könyve.

„Az Aranymosáson szerettem bele a történetbe, a blogján kersztül meg a szerzőbe. Amint megjelenik, az elsők közt leszek, akik megveszik, elolvassák és öt csillagra értékelik.”
– Keresztes Amina –

„Ez a történet nem lesz leányálom, a tragikus, de létező valóságról szól. Példátlan és érdekfeszítő!”
– Bata Viktória –




Kiadó : Könyvmolyképző,
Kiadási év : 2014, 2016,
Kedvenc karakter(ek) : Petra, Dávid, Áron,
Utált karakter(ek) : Barbara, Bálint, Zoltán,
Magyar, kortárs, LMBT, bullying, ifjúsági, romantikus, regény, zaklatás,
Olvastam: IGEN.
Ajánlom? : Igen!!!!





*-*-*

Véleményedet megírhatod üzenetben, vagy ide--> <3
Moly.hu -->  Moly.hu - Rácz-Stefán Tibor : Fogadj ​el!
Szerzői oldal : facebook - Rácz-Stefán Tibor


Történet. 5/5*****


Borító:10/9,7**
 Idézet:

,, – Az élet csodaszép – suttogtam erőtlenül."

*-*-*

,, Azonban már felnőttem. Elillant a tündérmese. Nem hiszek már az álmokban."

*-*-*

,, Nem foglalkoztak a szenvedésemmel, hiszen amiről nem vesznek tudomást, az nincs is."


*-*-*

,, Ha pedig netán úgy érezném, hogy nem fáj, akkor marad az üresség. Amikor már minden mindegy, amikor semmi sem számít."

*-*-*

,, Talán erről szól a halál is. Nincs több szenvedés, sem fájdalom, sem megaláztatás. Csak nyugalom."

 *-*-*

 ,,– Tudod, szerintem könnyebb megbeszélni egy idegennel azt, ami bánt,
mint egy olyan emberrel, akit ismerünk"

*-*-*




Jó olvasást! 

Saját véleményem a könyvről :

A könyvet a gimnáziumi ballagásomra kaptam a legjobb barátnőmtől.
Ő megkérdezte mit szeretnék, én pedig rögtön rávágtam a címét. 
Nem csak ez miatt szerettem a Fogadj el! című könyvet, hanem mert a karakterek kidolgozottak, a cselekmény szépen felépített és kidolgozott. 
Két szálon fut a történet. 
Ott van Petra, a fiatal gimnazista lány, aki próbál megfelelni másoknak, hogy elfogadják. 
Másik részben pedig ott van Dávid, az osztálytársa, aki tényleg más, minden szempontból.
Ő volt a kedvenc karakterem. Hogy miért?
Sok bennünk a közös. Az is tetszett, hogy miközben a saját maga harcait vívta, közben ott  állt Petra mellett. Fontos karakter, és ha létező személy lenne, példát mutathatna a hasonló harcokat vívó fiataloknak.  
Szerintem a vége egy olyan lezárás, ami elengedhetetlen volt. 
Nem sok férfi írótól szoktam könyvet olvasni, de  Rácz-Stefán Tibor felkerült a listámra :D 
Remélem hamarosan a Túl ​szép is felkerülhet a bejegyzések közé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.